My work

Showcase your work beautifully. Be proud!

30 oktober 2021

C&A Connected Shopping

The Industrious proposed a new way for C&A shoppers to participate by creating curated collections b...

10 februari 2021

Pop-up Hero Jam Studio

Stel je eens voor, je hebt een drukke werkdag achter de rug en schiet na afloop nog even snel de sup...

7 juni 2021

Lanterfant

Hoe zet je een nieuw merk sterk in de markt? En hoe zorg je ervoor dat het een groot succes wordt? D...

10 februari 2021

Casa di Mama Pop-Up Pizzeria

Een authentieke Italiaanse pizzabelevenis, dát zijn de pizza’s van Casa di Mama. Young Perfect ve...

7 juni 2021

Napoleon

Hoe creëer je voorkeur voor een merk en krijgt een merk de aandacht die het verdient? Heel simpel: ...

28 december 2021

Een sales verschil van 250%? fMRI verklaart waarom

A-merk Bolletje heeft een lange historie van opvallende TV reclames met humoristische ondertoon. Eé...

5 mei 2021

Wat is de optimale prijsstelling voor Autodrop?

Autodrop, wie kent het niet?Autodrop is een Nederlands snoep- en dropmerk die onder snoepfabrika...

7 juni 2021

Karwei

Karwei is ongeveer 3 jaar geleden gestart met een nieuwe formule en zijn destijds gestart met het sh...

7 juni 2021

Decathlon

Decathlon is de grootste sportwinkel van Nederland. Met een breed assortiment aan scherp geprijsde s...

15 juni 2021

Welkoop

De afgelopen maanden hebben we mee mogen denken met een nieuw concept voor Welkoop. Productpresentat...

7 juni 2021

PLNT

Een nieuw consumentenproduct in de markt zetten is altijd een leuke uitdaging. Want hoe zorg je ervo...

11 februari 2021

‘Het witte goud’ in Dé Aspergewinkel

Tijdens het aspergeseizoen 2017 strijkt Dé Aspergewinkel tijdelijk neer in hartje Den Bosch om iede...