My work

Showcase your work beautifully. Be proud!

23 april 2021

AT&T TV Demo App

The Industrious designed and developed the AT&T TV Demo App as a simple, effective way to engage cus...

10 februari 2021

Pop-up Hero Jam Studio

Stel je eens voor, je hebt een drukke werkdag achter de rug en schiet na afloop nog even snel de sup...

28 december 2021

Hoe Smint constante merkgroei realiseert

Smint groeit 5 jaar lang op rij in omzet en merkwaarde. Hoe dat kan?Smint speelt met hun commerc...

10 februari 2021

De Blokker Buurtbus

Nederland kleurt een stukje oranje, Blokker heeft namelijk een mini-Blokker op wielen ontwikkeld: de...

11 februari 2021

‘Het witte goud’ in Dé Aspergewinkel

Tijdens het aspergeseizoen 2017 strijkt Dé Aspergewinkel tijdelijk neer in hartje Den Bosch om iede...

24 december 2021

Hoe bereken je de ideale prijs voor een nieuw product?

Geen prijs is te hoog als het om de veiligheid van je kind gaat. Desondanks zouden we geen €2500,-...

10 oktober 2022

Lowlander - Drink Beer, Fight Climate Change!

Met zo’n slogan hoeven wij geen twee keer na te denken om een briefing met volle handen aan te pak...

26 september 2022

WIN EEN WEEEKEND OP EEN MEATLESS FARM

Vanaf de herfst van 2021 ligt Meatless Farm in de digitale schappen van JUMBO.com én in een geselec...

28 december 2021

Een sales verschil van 250%? fMRI verklaart waarom

A-merk Bolletje heeft een lange historie van opvallende TV reclames met humoristische ondertoon. Eé...

17 oktober 2022

Wat zie jij er zomers fruit

Vanuit Sultana de vraag om een display-activatie te creëren die de inverkoop van displays op de win...

1 november 2022

Eerste prijs voor duurzame innovatie L’Oréal Duitsland

Door het wijzigen van bestaande displayontwerpen, heeft Holbox de eerste prijs gewonnen op de “Lâ€...

9 februari 2021

Try&Buy met de pastaBAR®

Het concept van SPAR University, we verbinden de clicks en de bricks. Hier wordt duidelijk verbindin...