My work

Showcase your work beautifully. Be proud!

24 december 2021

Hoe bereken je de ideale prijs voor een nieuw product?

Geen prijs is te hoog als het om de veiligheid van je kind gaat. Desondanks zouden we geen €2500,-...

28 december 2021

Een sales verschil van 250%? fMRI verklaart waarom

A-merk Bolletje heeft een lange historie van opvallende TV reclames met humoristische ondertoon. Eé...

26 oktober 2022

Gezond vooruit/Lekker bezig

Young Perfect was genomineerd in twee categorieën. Binnen de categorie Field Marketing hebben wij d...

12 maart 2021

IITTALA Amos Rex Concept Store

A celebration of Finnish design. It’s the premise of Amos Rex, a new creative hub in the centre of...

11 april 2021

JAVA HOUSE Cold Brew Coffee

Bij de introductie van JAVA HOUSE Cold Brew Coffee in Nederland is Het Gevonden Voorwerp gevraagd om...

7 juni 2021

Lanterfant

Hoe zet je een nieuw merk sterk in de markt? En hoe zorg je ervoor dat het een groot succes wordt? D...

1 november 2022

Eerste prijs voor duurzame innovatie L’Oréal Duitsland

Door het wijzigen van bestaande displayontwerpen, heeft Holbox de eerste prijs gewonnen op de “L...

26 september 2022

WIN EEN WEEEKEND OP EEN MEATLESS FARM

Vanaf de herfst van 2021 ligt Meatless Farm in de digitale schappen van JUMBO.com én in een geselec...

2 februari 2021

Nieuw hoogtepunt in de samenwerking tussen Rituals en Vlastuin

Rituals opende onlangs haar nieuwe brand experience store in Amsterdam: House of Rituals. De nieuwst...

1 december 2019

Jos Poell - Usage & Attitude onderzoek

Jos Poell is een producent en leverancier van een breed assortiment aan o.a. toastjes, pasteitjes, z...

23 april 2021

AT&T TV Demo App

The Industrious designed and developed the AT&T TV Demo App as a simple, effective way to engage cus...

15 maart 2021

Hunkemöller Social Wall

De Social Wall brengt (trending) Instagram contentvan @Hunkemoller en meer dan 20 relevanteinflu...