My work

Showcase your work beautifully. Be proud!

9 februari 2021

Try&Buy met de pastaBAR®

Het concept van SPAR University, we verbinden de clicks en de bricks. Hier wordt duidelijk verbindin...

27 augustus 2022

Bolsius | Scent the Brand

Bolsius staat als merk voor magische momenten, kwaliteit en een fantastische geurbeleving. De geurte...

24 december 2021

Hoe bereken je de ideale prijs voor een nieuw product?

Geen prijs is te hoog als het om de veiligheid van je kind gaat. Desondanks zouden we geen €2500,-...

2 februari 2021

Nieuw hoogtepunt in de samenwerking tussen Rituals en Vlastuin

Rituals opende onlangs haar nieuwe brand experience store in Amsterdam: House of Rituals. De nieuwst...

30 oktober 2021

C&A Connected Shopping

The Industrious proposed a new way for C&A shoppers to participate by creating curated collections b...

7 juni 2021

Lanterfant

Hoe zet je een nieuw merk sterk in de markt? En hoe zorg je ervoor dat het een groot succes wordt? D...

11 februari 2021

‘Het witte goud’ in Dé Aspergewinkel

Tijdens het aspergeseizoen 2017 strijkt Dé Aspergewinkel tijdelijk neer in hartje Den Bosch om iede...

24 december 2021

Hoe de nieuwe NS stem ons emotioneel weet te raken

Er is een nieuwe NS omroepstem: Karin. Deze stem vertelt jou vanaf nu alles wat je moet weten tijden...

8 november 2021

Lego Dimensions Encounter

To promote WB Games’ groundbreaking toys-to-life game, LEGO Dimensions, The Industrious tapped the...

7 juni 2021

Karwei

Karwei is ongeveer 3 jaar geleden gestart met een nieuwe formule en zijn destijds gestart met het sh...

15 juni 2021

Welkoop

De afgelopen maanden hebben we mee mogen denken met een nieuw concept voor Welkoop. Productpresentat...

17 april 2021

Modulaire shop-in-shop voor Lief Dier – Pets Place

De Virupa ontwerpstudio ontwikkelde in samenwerking met Virupa Display vanaf scratch een range ontwe...