My work

Showcase your work beautifully. Be proud!

5 mei 2021

Wat is de optimale prijsstelling voor Autodrop?

Autodrop, wie kent het niet?Autodrop is een Nederlands snoep- en dropmerk die onder snoepfabrika...

19 maart 2021

De helft van de Nederlanders vindt dagelijks vlees eten niet meer van deze tijd

Onderzoeksbureau Markteffect heeft afgelopen week, gedurende de Nationale Week Zonder Vlees, een uit...

26 september 2022

WIN EEN WEEEKEND OP EEN MEATLESS FARM

Vanaf de herfst van 2021 ligt Meatless Farm in de digitale schappen van JUMBO.com én in een geselec...

24 december 2021

Hoe bereken je de ideale prijs voor een nieuw product?

Geen prijs is te hoog als het om de veiligheid van je kind gaat. Desondanks zouden we geen €2500,-...

17 april 2021

Modulaire shop-in-shop voor Lief Dier – Pets Place

De Virupa ontwerpstudio ontwikkelde in samenwerking met Virupa Display vanaf scratch een range ontwe...

11 februari 2021

‘Het witte goud’ in Dé Aspergewinkel

Tijdens het aspergeseizoen 2017 strijkt Dé Aspergewinkel tijdelijk neer in hartje Den Bosch om iede...

11 april 2021

JAVA HOUSE Cold Brew Coffee

Bij de introductie van JAVA HOUSE Cold Brew Coffee in Nederland is Het Gevonden Voorwerp gevraagd om...

15 juni 2021

Welkoop

De afgelopen maanden hebben we mee mogen denken met een nieuw concept voor Welkoop. Productpresentat...

5 oktober 2022

Leitz kiest bewust – taking care of tomorrow

Leitz, onderdeel van Acco Brands, heeft een lange geschiedenis als het gaat om duurzaamheid. Met hun...

26 oktober 2022

Gezond vooruit/Lekker bezig

Young Perfect was genomineerd in twee categorieën. Binnen de categorie Field Marketing hebben wij d...

10 februari 2021

Casa di Mama Pop-Up Pizzeria

Een authentieke Italiaanse pizzabelevenis, dát zijn de pizza’s van Casa di Mama. Young Perfect ve...

9 februari 2021

Try&Buy met de pastaBAR®

Het concept van SPAR University, we verbinden de clicks en de bricks. Hier wordt duidelijk verbindin...