My work

Showcase your work beautifully. Be proud!

27 augustus 2022

Bolsius | Scent the Brand

Bolsius staat als merk voor magische momenten, kwaliteit en een fantastische geurbeleving. De geurte...

4 januari 2023

Graspapier | How it’s made

De grasvezels worden zo regionaal mogelijk geoogst, op de eigen weide direct bij de papierfabriek. D...

30 oktober 2021

C&A Connected Shopping

The Industrious proposed a new way for C&A shoppers to participate by creating curated collections b...

15 maart 2021

Hunkemöller Social Wall

De Social Wall brengt (trending) Instagram contentvan @Hunkemoller en meer dan 20 relevanteinflu...

8 november 2021

Lego Dimensions Encounter

To promote WB Games’ groundbreaking toys-to-life game, LEGO Dimensions, The Industrious tapped the...

7 juni 2021

Napoleon

Hoe creëer je voorkeur voor een merk en krijgt een merk de aandacht die het verdient? Heel simpel: ...

26 oktober 2022

Gezond vooruit/Lekker bezig

Young Perfect was genomineerd in twee categorieën. Binnen de categorie Field Marketing hebben wij d...

7 juni 2021

Karwei

Karwei is ongeveer 3 jaar geleden gestart met een nieuwe formule en zijn destijds gestart met het sh...

3 oktober 2022

GET YOUR BABYLISS LOOK

Na een aangescherpte positionering en brand lift van het merk BaByliss werd Bureau Basket gevraagd o...

10 oktober 2022

Lowlander - Drink Beer, Fight Climate Change!

Met zo’n slogan hoeven wij geen twee keer na te denken om een briefing met volle handen aan te pak...

28 december 2021

Hoe Smint constante merkgroei realiseert

Smint groeit 5 jaar lang op rij in omzet en merkwaarde. Hoe dat kan?Smint speelt met hun commerc...

10 februari 2021

Pop-up Hero Jam Studio

Stel je eens voor, je hebt een drukke werkdag achter de rug en schiet na afloop nog even snel de sup...