Fundamentals van Category Management en Trade Marketing

Customer Marketing
26 maart 2021
  • Duur: 1 dag
  • Vorm: Masterclass
  • Docenten: Ruud Verschuur
  • Kosten: € 990,- (50% korting voor ISMI leden)
  • Data: 26 maart 2021

Deze Masterclass maakt deel uit van de cursus "Customer & Shopper Marketing". Volg je alle 6 Masterclasses dan ontvang je het certificaat. Je kunt ook 1 of enkele Masterclasses volgen. Naast de theorie met praktijkillustraties is er ook veel aandacht voor de toepassing in het eigen bedrijf. 

Waardecreatie van merken heeft niet alleen betrekking op de consument. Veel retailers hebben dan wel merken nodig voor hún concurrentieel onderscheid, maar niet álle. Merken bouwen is op zichzelf al een kunst, maar merken bouwen in een omgeving van een ander is nog complexer. De uitdaging zit hem dus in de zoektocht naar de verbinding tussen het fabrikantenmerk en de winkelformule. Customer Marketing begint met het begrijpen van de grondbeginselen van Retail Management en Retail Marketing, juist als basis voor het beter kunnen uitvoeren van het eigen merkbeleid.

Redenen genoeg voor het ontwikkelen of door ontwikkelen Customer Marketing binnen jouw organisatie!

De thema’s van de Masterclass zijn:

  • Inleiding Customer Marketing
  • De uitgangspunten en werkwijzen van Retail Formule & Retail Category Management
  • Strategische Fabrikanten Trade Marketing
  • Voorbereidingsopdracht (toepasbaar op eigen bedrijf)
  • Joint Category Management samenwerking speerpunten

 

Vul onderstaand uw gegevens in