Library - Wisdom of Crowds

Voor ISMI betekent Wisdom of Crowds dat ons netwerk slimmer is dan ons slimste lid. Essentiële voorwaarden voor deze 'wisdom' zijn onafhankelijkheid en diversiteit. Met de kennisbibliotheek en andere services op de website bieden we 's-werelds grootste databank op het gebied van business-to-shopper kennis en inspiratie.

Ook al lijkt het misschien een relatief kleine en losse bijdrage... doe mee en maak ons samen slimmer!

“Wil je snel, ga dan alleen. Wil je ver, ga dan met ons.”

Heb je een bijdrage die je wilt delen? Neem dan even contact met ons op: edward@isminstituut.nl 

Vind een publicatie

29 juni 2022

Flitsbezorging Monitor | Markteffect

Sinds maart 2020 zijn flitsbezorgdiensten hun plek in de markt aan het veroveren. Uit onderzoek blij...

7 juni 2022

THE SCIENCE OF SHOPPING: LEVERAGING IN-STORE ANALYTICS AND SHOPPER MARKETING IN A “PHYGITAL” PARADIGM

In-store analytics is a growing phenomenon where new technologies and digital solutions are emerging...

Neurensics

22 december 2021

Neuropricing | Vegaburgers

Een EEG onderzoek van Neurensics, waarin de ideale prijs in het brein is gemeten, maakt duidelijk da...

3 september 2021

Riviana Foods - Case Study

For many, this reality depends on their actions in the first 90 days on the job. This is why when Cr...

28 juni 2021

Code of Retail Ethics | CORE

Therefore, always make your own decision based on the current situation. CORE only suggests possible...

11 juni 2021

How to stage a retail revolution by doing everything wrong

How do you build a major grocery chain from a small dairy stand without taking out a single loan? Ho...

Going to market with a smarter approach

26 mei 2021

Analytics in retail

Issues and trends in retail