Library - Wisdom of Crowds

Voor ISMI betekent Wisdom of Crowds dat ons netwerk slimmer is dan ons slimste lid. Essentiële voorwaarden voor deze 'wisdom' zijn onafhankelijkheid en diversiteit. Met de kennisbibliotheek en andere services op de website bieden we 's-werelds grootste databank op het gebied van business-to-shopper kennis en inspiratie.

Ook al lijkt het misschien een relatief kleine en losse bijdrage... doe mee en maak ons samen slimmer!

“Wil je snel, ga dan alleen. Wil je ver, ga dan met ons.”

Heb je een bijdrage die je wilt delen? Neem dan even contact met ons op: edward@isminstituut.nl 

Vind een publicatie

25 januari 2023

Exploring Shopper Marketing Approach Implications On Brand Communication At The Point-Of-Purchase

Shopper marketing is a recent approach to marketing. Since shopper marketing is in the early stages ...

Matthew Presley | Master's Thesis

31 oktober 2022

THE SCIENCE OF SHOPPING: LEVERAGING IN-STORE ANALYTICS AND SHOPPER MARKETING IN A “PHYGITAL” PARADIGM

In-store analytics is a growing phenomenon where new technologies and digital solutions are emerging...

Consumentenverwachtingen in een wereld na de pandemie.

24 oktober 2022

Het Europese E-commercerapport | Molly

We vroegen 3.000 consumenten in heel Europa naar hun shopgedrag en hoe retailers hun verkopen kunne...

19 oktober 2022

Consumentenverwachting Recessie

De energieprijzen blijven oplopen. Er wordt al maanden gespeculeerd over een recessie vanaf het laat...

29 juni 2022

Flitsbezorging Monitor | Markteffect

Sinds maart 2020 zijn flitsbezorgdiensten hun plek in de markt aan het veroveren. Uit onderzoek blij...

Neurensics

22 december 2021

Neuropricing | Vegaburgers

Een EEG onderzoek van Neurensics, waarin de ideale prijs in het brein is gemeten, maakt duidelijk da...

3 september 2021

Riviana Foods - Case Study

For many, this reality depends on their actions in the first 90 days on the job. This is why when Cr...