Library - Wisdom of Crowds

Voor ISMI betekent Wisdom of Crowds dat ons netwerk slimmer is dan ons slimste lid. Essentiële voorwaarden voor deze 'wisdom' zijn onafhankelijkheid en diversiteit. Met de kennisbibliotheek en andere services op de website bieden we 's-werelds grootste databank op het gebied van business-to-shopper kennis en inspiratie.

Ook al lijkt het misschien een relatief kleine en losse bijdrage... doe mee en maak ons samen slimmer!

“Wil je snel, ga dan alleen. Wil je ver, ga dan met ons.”

Heb je een bijdrage die je wilt delen? Neem dan even contact met ons op: edward@isminstituut.nl 

Vind een publicatie

5 april 2021

De Conversietrechter

De conversietrechter geeft de gelaagdheid van instore communicatie aan. Zo kun je de juiste instore ...

Barkley | Jeff Fromm

4 april 2021

The Power of Gen Z Influencing

With all the focus on the assurgency of Millennials, less attention has been spent looking at the sp...

1 april 2021

De shopper ziet niets....

Als shopper marketeer leg je je ziel en zaligheid in de ontwikkeling van goed instore materiaal. Sam...

The Industrious | Andy Austin

19 maart 2021

Gen Z and the Retail Middle Class

Thanks for joining us to explore a path forward for middle class retail. We believe that the future ...

10 maart 2021

Reaching and Resonating with the Omnichannel Shopper

In today’s ever-changing shopping landscape the winners will be those who embrace the new reality ...

9 maart 2021

What the Launch of Facebook & Instagram Shops Means for Brands

In the current COVID-19 landscape, consumers are turning to social media for entertainment and news ...

9 maart 2021

In-Store Marketing Effectiveness

Study surveys more than 30 leading CPG companies to identify leading-edge marketing practices that...

9 maart 2021

How to build modern shopper marketing capability

This important new book from industry shopper marketing veterans will provide the foundation for wha...

9 maart 2021

Consumer Response to the Evolving Retailing Landscape

Building on the seven trends identified in Kahn (2018) and the changes in the shopping landscape not...

9 maart 2021

Mobile Shopper Marketing

De scope van mobile shopper marketing en de aandachtspunten voor de marketeer. Onderwerpen: de shopp...

9 maart 2021

The impact of COVID-19, maart 2021

Visie op de implicaties van Covid-19 op commercie en shopper marketing

9 maart 2021

The impact of COVID 19. augustus 2020

Visie op de implicaties van Covid-19 op commercie en shopper marketing