Trends, technologie, innovaties, nieuwe businessmodellen en globalisering… dwingen ons ertoe om meer te investeren in de ontwikkeling van het vakgebied Shopper Marketing. Het menselijk kapitaal beschouwen we dan ook als meest essentiële waardefactor binnen een onderneming, echter deze staat continue onder druk.
ISMI, hét grootste business-to-shopper platform. Kenniscentrum, kennisontwikkelaar én belangenbehartiger voor Shopper - en Customer Marketing professionals staat voor continue ontwikkeling en professionalisering van het vakgebied- en deelgebieden voor alle relevante sectoren. Het gedrag van de consument als shopper is daarbij het uitgangspunt in de ontwikkeling van business strategie, planning en operatie. Ons doel is om Trade-, Shopper, (customer)Marketing & Sales professionals effectiever en efficiënter laten functioneren om een relevante bijdrage te kunnen leveren aan de beoogde (bedrijfs)doelstellingen.
Integrale kennis, begrip van consumentenbehoeften en het gedrag als shopper in de verschillende kanalen is dan ook essentieel en zal de samenwerking tussen fabrikant(merk) en retailer bevorderen alsmede de rol van supplier en bureau vergroten.
Doelstelling: waardecreatie; door de gehele keten. Inside out.
Doelstelling: conversie; juiste oplossing, juiste moment, juiste kanaal. Outside in.
Kennis vergaren: Ontwikkelen van relevante kennis, methodieken.
Kennis delen: Ontsluiten kennis d.m.v. breed en gevarieerd communicatieplatform.
Kennis uitdragen: Opleiden en up-to date houden van professionals in vakgebied.