'Catch the Shopper' is een event dat Trade-en Shopper Marketing professionals, Retailers-en merkorganisaties ideeën geeft hoe te navigeren in een snel veranderende consumentenmarkt.
Wat zijn de drijfveren achter de keuzes van de consument als shopper en wat gebeurt er in het menselijk brein als zij hun beslissingen nemen? Tijdens Catch the Shopper worden de ‘geheime codes’ van producten, diensten en merken gekraakt, krijg je inzicht waarom, waar en hoe de consumet als shopper koopt. Krijg van specialisten handvatten aangereikt hoe je deze kennis toe kunt passen in je dagelijkse Trade-en shopper marketing(communicatie) door belangrijke factoren zoals relevantie, differentiatie en geloofwaardigheid drastisch te verbeteren.
Raak geinspireerd tijdens Catch the Shopper, ontmoet vakgenoten, leiders en dwarsdenkers, specialisten en start-ups, ervaar concepten, innovatie en cases die de toekomst van het vakgebied vormgeven.
Catch the Shopper is voor 2 personen inbegrepen in het ISMI lidmaatschap. Ben je geen lid en wil je het evenement graag bijwonen? Dat kan, contact ons via info@isminstituut.nl
Buiten een aantal internationale sprekers zullen de uitreikingen van de ISMI Shopper Marketing Awards centraal staan.
Het programma en de sprekers worden tzt bekend gemaakt.
Schrijf je nu in voor de ISMI Shopper Marketing Awards.

