Een lidmaatschap van ISMI is waardevol. Een lidmaatschap maakt het mogelijk om shopper marketing beter en sneller te integreren in je organisatie. We inspireren met o.a. de meest actuele en relevante blogs en best practices maar dragen onze kennis ook over via live events en academy.
We bieden onze leden een uniek pakket aan activiteiten om up-to-date te blijven binnen het vakgebied Marketing-at-Retail (MaR). Het ISMI lidmaatschap is gekoppeld aan je organisatie en niet aan één persoon. Dat betekent dat ook je collega’s onze ISMI opleidingen en/of events kunnen bezoeken. Wil je bijvoorbeeld zelf naar de Tweedaagse Postbachelor Shopper Marketing en je collega naar Tweedaagse Postbachelor Joint Category Development? Geen probleem. Dat valt allemaal binnen het standaard lidmaatschap van €1850,-. Geen extra kosten dus!
Tevens zijn alle events gratis door 2 personen te bezoeken, zoals bijvoorbeeld Catch-The-Shopper, Euroshop of Shopper Marketing Update Live! (SMU Live!). Wil je alle opleidingen door 2 personen laten volgen? Dat kan natuurlijk ook. Dan geldt slechts een eenmalige, additionele lidmaatschap fee van € 650,-. Binnen dit uitgebreide lidmaatschap van €2500,- zijn overigens niet 1 maar 3 andere collega's welkom op onze ISMI events.
Check ook wekelijks onze website voor nieuwe blogs (MyStory), cases (MyWork) en must sees van onze leden. Ook is onze library en periodieke nieuwsbrief beschikbaar voor je gehele team!
Wil je in één keer je team inspireren aan de hand van een trendpresentatie, training of workshop? En liefst ook incompany? Graag! Neem dan even contact met ons op.
Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een periode van 12 maanden. Opzegging dient schriftelijk te gebeuren uiterlijk 2 maanden voordat het lidmaatschap verloopt. Daarna wordt het automatisch 12 maanden voortgezet.