What's hot, what's new?

How great shopper marketing can make retail better...

2 maart 2021

Shoppermarketing leidt tot shoppermedia

Misschien wel dankzij de groei van Amazon en andere online winkels hechten meer brands en retailers,...

8 februari 2021

Three key mistakes brands make

Unfortunately, much in-store communication investment is wasted. Some of this is inevitable: marketi...

6 februari 2021

De 3 meest gemaakte fouten in prijsstrategie

Vreemd genoeg is 'pricing' bij de meeste bedrijven een ondergeschoven kindje. Prijsonderzoek is ook ...

5 februari 2021

Laat je niet aan het lijntje houden door ‘online first’

Primark weigert onlangs weer aan online verkoop doen ondanks de grote verliezen door winkelsluitinge...

25 januari 2021

Look Ahead: de Shopper anno 2025

ISMI wil haar leden aan het denken zetten, inspireren en motiveren. Wij nemen daar een voortrekkersr...

25 januari 2021

Hoe word ik een gecertificeerd (retail)genie? Van insight naar foresight.

Ontzag voor visionairs als Steve Jobs, Marc Zuckerberg en Jeff Bezos hebben we. Op de één of ander...

18 januari 2021

Mijn eBody: mijn eigen stukje intieme technologie

‘Intieme technologie’… een intrigerende paring van woorden. Het klinkt een beetje als ‘zwart...

9 januari 2021

EoT: Experience of Things

De afgelopen, pakweg, 15 jaar stonden volledig in het teken van het digitaliseren van de fysieke ret...

21 december 2020

Innovaties - de motor achter shoppermarketing

Een succesvolle productinnovatie zorgt voor groei van merkentrouw en winkelomzet. Jaarlijks wordt ee...

1 oktober 2020

Een shopper is geen consument

Consument en shopper. We gebruiken ze vaak als synoniem, maar ten onrechte, stelt Mike Anthony, mark...

1 september 2020

Nieuwe technieken om shoppergedrag te beïnvloeden

Regelmatig publiceren wij over nieuwe technologieën om shoppergedrag te beïnvloeden. De omnichanne...

1 juni 2020

Shopper insights

Op 30 juni zal Mike Anthony de keynote speaker zijn tijdens het congres Catch the Shopper. De dag er...