What's hot, what's new?

How great shopper marketing can make retail better...

Speaker at Euroshop '23

26 januari 2023

Boosting omni-channel shopper engagement through loyalty marketing in retail

Now that more and more loyalty membership apps and cards are optimized for omni-channel shopper expe...

Van CES '23 naar EUROSHOP '23

17 januari 2023

Time, and Taking It Back – A Review of CES 2023

I wanted to take a few moments to look back at CES 2023, which just ended this past weekend in Las V...

What's in store for us in 2023

4 januari 2023

ISMI | Top 12 Shopper Marketing Trends 2023

Hoewel ik geen kristallen bol heb die ons precies vertelt wat 2023 voor ons, als shopper marketeers,...

Must reads voor b2s professionals

15 december 2022

ISMI Boekenkast

Shopper marketing is relevanter dan ooit en heeft de afgelopen jaren heel wat ontwikkelingen doorgem...

Schrijf je nu vast in!

23 november 2022

ISMI Agenda | 2023

Ook komend jaar bieden we onze leden een pakket aan activiteiten zoals events en opleidingen.

Masterclass Omnichannel Activatie

21 oktober 2022

Omnichannel Activatie door Data Activatie

Een uniforme, naadloze winkelervaring door alle kanalen heen is een eenvoudig concept, maar blijkt e...

Markteffect

19 oktober 2022

Verwachte recessie heeft gevolgen voor uitgaven van Nederlanders

De energieprijzen blijven oplopen, alles om ons heen lijkt duurder te worden en centrale banken zijn...

Beth R. Martin

8 september 2022

9 Critical Aspects of Visual Merchandising

Every aspect of a store’s design can play a part in visual merchandising. Here are the main aspect...

Beth R. Martin

5 september 2022

Why Visual Merchandising is So Important to Retail Success

If you’ve seen a product in a shop window and been drawn in by its visual appeal, you’ve experie...

Redactie

25 juli 2022

Het ‘Red Queen Effect’ in retail

De weinige biologen onder ons zullen de term ‘Red Queen Effect’ waarschijnlijk wel herkennen. He...

Redactie

7 juni 2022

Instore analytics een niche? Nu niet meer.

Onlangs hebben we het reeds aangekondigd… en tijdens de afgelopen EuroCIS heb ik het, namens ISMI,...

Mike Anthony

22 mei 2022

The Value Shopper - How to understand and win with shoppers in an economic downturn

Around the world, inflation is rising, putting pressure on the economy, and on consumer and shoppers...