What's hot, what's new?

How great shopper marketing can make retail better...

11 mei 2021

Technologische innovaties redden de fysieke supermarkt

Innovaties veranderen ons leven continu. Ooit grote innovaties als de fax, de Nokia en de videorecor...

1 mei 2021

Onderzoeksbureau Markteffect en kenniscentrum ISMI bundelen hun krachten.

Als expert in de FMCG en Food Research branche bindt onderzoeksbureau Markteffect zich graag aan ee...

Full stream webinar

28 april 2021

‘We zijn niet voorbereid op de nieuwe generatie shoppers’

Is de mening van onze experts. Chantal Riedeman (Shopology), Cindy de Jonge (Quotus Research), Andre...

ISMI | Edward Nieuwland

25 april 2021

De toekomst van retail. Klantrelaties leiden tot transacties.

En de succesvolle shoppermarketeer is een koning(in) in daten. Succesverhalen in retail gaan meestal...

Impressie webinar

21 april 2021

Webinar Shoppergedrag Upclose

Benieuwd naar een korte impressie (clip) van ons webinar omtrent koopgedrag richting 2025? Of benieu...

8 april 2021

Winning Young Consumers With a Relevant Mobile Loyalty Program

There’s a big job ahead for marketers as they adjust and update their loyalty program structures t...

Best Practice 2020

1 april 2021

Casa di Mama pizza

Probleemstelling: Shoppers weten niet dat de Casa di Mama pizza een verse bodem heeft (t.o.v. andere...

Best Practice 2018

26 maart 2021

Basic Fit Field Marketing

Hoe interesseer ik mijn doelgroep?

26 maart 2021

Eyetracking

Houd bij de ontwikkeling van je verpakking en instore media rekening met de wijze waarop een shopper...

26 maart 2021

Hoe groot is het onderbewuste deel van het shopper brein?

Kijk en luister naar de mening van enkele internationale wetenschappers.

26 maart 2021

Priming

Priming is het verschijnsel dat een stimulus een snellere of sterkere respons in het brein oproept a...