What's hot, what's new?

How great shopper marketing can make retail better...

Beth R. Martin

8 september 2022

9 Critical Aspects of Visual Merchandising

Every aspect of a store’s design can play a part in visual merchandising. Here are the main aspect...

Beth R. Martin

5 september 2022

Why Visual Merchandising is So Important to Retail Success

If you’ve seen a product in a shop window and been drawn in by its visual appeal, you’ve experie...

Redactie

25 juli 2022

Het ‘Red Queen Effect’ in retail

De weinige biologen onder ons zullen de term ‘Red Queen Effect’ waarschijnlijk wel herkennen. He...

Redactie

7 juni 2022

Instore analytics een niche? Nu niet meer.

Onlangs hebben we het reeds aangekondigd… en tijdens de afgelopen EuroCIS heb ik het, namens ISMI,...

Mike Anthony

22 mei 2022

The Value Shopper - How to understand and win with shoppers in an economic downturn

Around the world, inflation is rising, putting pressure on the economy, and on consumer and shoppers...

Redactie

9 mei 2022

De Shopper Journey Experience Manager

Hoe gefragmenteerder de klantreis is, hoe meer hiaten in de klantervaring. In de versnipperde hedend...

Redactie

28 april 2022

Geen twee shopper marketing organisaties zijn hetzelfde

Recent wereldwijd onderzoek toont aan dat shopper marketing georiënteerde organisaties werk in uitv...

Redactie

5 maart 2022

ISMI activeert netwerk van retail fieldlabs

Retail (field)labs. Experimenteren (en testen) is hot, innoveren een must. Proeftuinen, living labs ...

20 januari 2022

Retail Media is booming

Een onderzoek onder meer dan 150 marketeers en 5000 consumenten in de USA toont het groeiende belang...

Retail Marketing

11 januari 2022

Flitsbezorging met name populair onder jongeren

Sinds maart 2020 begeven zich de eerste flitsbezorgers ook op Nederlandse grond. Na het Duitse Goril...

9 januari 2022

A/B-testen in retail. Grote impact met slechts hele kleine aanpassingen

Winkeloptimalisatie kan een uitdaging zijn. Zelfs doorgewinterde shopper marketeers worstelen met he...