23 november 2023
Black Friday is het jaarlijks terugkerende evenement dat oorspronkelijk uit de Verenigde Staten komt...
15 november 2023
Weer zo’n ronkende titel over hoe de ‘data-driven enterprise’ er in 2025 uit gaat zien of de ...
1 oktober 2023
Het fysieke gedeelte van Retail Media staat op het punt om explosief te groeien. De verwachting is d...
27 juni 2023
28 maart 2023
Het aanstaande verlies van Third-Party Cookies (advertentietargeting) inspireert shoppermarketeers t...
8 februari 2023
Shoptalk knows that innovation isn’t a luxury – it’s business critical.
26 januari 2023
Now that more and more loyalty membership apps and cards are optimized for omni-channel shopper expe...
17 januari 2023
I wanted to take a few moments to look back at CES 2023, which just ended this past weekend in Las V...
4 januari 2023
Hoewel ik geen kristallen bol heb die ons precies vertelt wat 2023 voor ons, als shopper marketeers,...
15 december 2022
Shopper marketing is relevanter dan ooit en heeft de afgelopen jaren heel wat ontwikkelingen doorgem...
23 november 2022
Ook komend jaar bieden we onze leden een pakket aan activiteiten zoals events en opleidingen.
21 oktober 2022
Een uniforme, naadloze winkelervaring door alle kanalen heen is een eenvoudig concept, maar blijkt e...