My Story

Crowdsourced content, powered by ISMI.

12 maart 2021

Reshaping retail

What does the future look like for brick-andmortar stores? Ask three ambitious entrepreneurs from Am...

12 maart 2021

We made our way to the USA

Always looking to expand our horizons, always and forever seeking adventure, inspiration and a fresh...

25 april 2021

How To Rescue Middle-Class Retail: Put Experience First

Times are tough for middle-class retailers. Physical retail has struggled throughout the Covid-19 pa...

2 februari 2021

Brandwise, Hoogvliet en Vlastuin komen tot co-creatie met Mr. Flexx®

Hoogvliet supermarkten heeft met de ingebruikname van het re-usable displaysysteem Mr. Flexx® gekoz...

TCC

15 juni 2021

Sustainability: personal aspiration, corporate consideration

The COVID-19 crisis has undoubtedly changed how we live our everyday lives, and the way companies do...

15 juni 2021

Retailhanden

Wij zetten ons graag iedere in voor mooie productpresentatie. Echter merken wij ook dat binnen onze ...

8 februari 2021

Welkom bij Young Perfect Content Studio!

Een nieuw label dat niet zomaar uit de lucht komt vallen. De laatste jaren ontwikkelden we al veel v...

27 augustus 2021

Markteffect in een nieuw jasje

Markteffect is een full-service marktonderzoeksbureau en is gevestigd in het centrum van Eindhoven. ...

19 maart 2021

Looking Back at 2020: Ostriches and Birds of Prey

Happy 2021! Over the next few weeks, I’m going to be exploring some key predictions for the coming...

21 december 2020

Scent the Brand

Verhoogde en geoptimaliseerde klantbeleving op de winkelvloer wordt steeds belangrijker. Met televis...

24 december 2020

Grocery Stores: Enhancing the Customer Experience

Over the past few months, I’ve discussed several challenges retail is facing due to the pandemic, ...

De Retail Versneller

28 mei 2021

Retailers zien kansen voor instore analytics

Bedrijven die beslissingen baseren op data, hebben de grootste kans op succes. Maar hoe datagedreven...