My Story

Crowdsourced content, powered by ISMI.

17 mei 2021

How To Prepare Your Store For The Post-Pandemic Shopping Surge

During March Madness, the Las Vegas Strip was packed. With crowds returning at pre-pandemic levels, ...

1 december 2022

Duurzaamheid en transparantie

Duurzaamheid is voor iedereen een belangrijk thema. Bedrijven zetten zich steeds meer in voor doelst...

28 november 2023

ME Research Group wint voor de tiende keer een FD Gazelle: Cultuur als basis van je succes

Ondernemers Edgar de Beule en Hesam Fahimi zaten ruim 15 jaar geleden in de collegebanken van Fontys...

12 maart 2021

We made our way to the USA

Always looking to expand our horizons, always and forever seeking adventure, inspiration and a fresh...

2 december 2021

Retail 2022: Three Trends to Watch and (better yet) Lead

2021 brought amazing peaks and valleys for retail. It kicked off with a bang thanks for a rise in ...

14 juni 2021

Fysiek en Online

We hebben het binnen ons vakgebied vaak over de kracht van presentaties en het toepassen van de juis...

24 november 2022

Shoppers veranderen en Young Perfect beweegt mee, van future proof naar part of the future.

Young Perfect staat al jaren bekend als toonaangevend partner voor shopper marketing. In 1990 gestar...

25 januari 2021

Data in retail. Top 10 innovations – how are Brands and Retailers collecting and then using data to drive in-store performance?

Brands and retailers are more interested than ever in data collection to learn about their customers...

21 december 2020

Scent the Brand

Verhoogde en geoptimaliseerde klantbeleving op de winkelvloer wordt steeds belangrijker. Met televis...

31 december 2021

Reshaping retail

What does the future look like for brick-and-mortar shops? Ask three ambitious entrepreneurs from Am...

12 maart 2021

The gravity of a brand's logo

The world has changed quite a bit since the 1960s. Technology comes to mind. But current times are a...

4 december 2023

A-merk vs. Private Label | Markteffect Monitor

We willen je graag op de hoogte stellen over ons nieuwe onderzoek over de ontwikkelingen rondom A-me...