Het ISMI biedt cursussen en trainingen aan voor iedereen die betrokken is bij het beïnvloeden van de consument als shopper. Voor ieder niveau van kennis en ervaring. Je kunt een complete cursus volgen of 1 of enkele Masterclasses. Je kan je per Masterclass inschrijven. Al naar gelang jouw informatiebehoefte. Je kunt de open trainingen volgen of een in-company training plannen of zelfs persoonlijke coaching.
Volg je ze alle 6? Dan ontvang je het certificaat Customer & Shopper Marketing Manager

Goed om te weten: je kan tot 4 weken voor aanvang van de masterclass annuleren. Vlak van tevoren alsnog verhinderd? Vraag dan een collega.

Inschrijven: info@isminstituut.nl


Customer & Shopper Marketing -B-

De cursus bestaat uit 6 Masterclasses. Ook per stuk te volgen. Deelnemers aan de cursus ontvangen een certificaat. Naast de theorie met praktijkillustraties is er ook veel aandacht voor de toepassing in het eigen bedrijf.

  • De kosten per Masterclass bedragen € 990 p.p. (50% korting voor ISMI leden).
  • De kosten voor de gehele cursus bedragen € 5.940 (50% korting voor ISMI leden).

Voor meer informatie: info@isminstituut.nl

 

Onderdelen zijn:

Voor startende professionals!
- Wegwijs maken in het vak(jargon)
- Kennis van merk – retailing en de consument als shopper
- Kennis van het Shopper Marketing Proces
- Toepassen van de beginselen van de customer journey, touchpoints en instore communicatie mix

Schrijf je hier in en lees meer over de Masterclass

Onderwerpen van deze Masterclass zijn in onderling overleg! Laat ons weten wat u zou willen leren of bespreken tijdens de Masterclass. Wij kunnen het vormgeven naar gelang uw behoeften en wensen.

Schrijf je hier in en lees meer over de Masterclass

Een clinic van een dag voor directie- en/of management team over strategische keuzes, groeipad, optimaal rendement en verandermanagement.

Schrijf je hier in en lees meer over de Masterclass

Management Drives

Management Drives is een test op basis van wetenschappelijk onderzoek die jou laat zien waar je goed in bent. Je profiel geeft aan waar je behoefte aan hebt, waarom je bepaalde aspecten van je werk leuk vindt en andere niet. Je leert hoe je het beste uit jezelf kunt halen.

Lees meer of schrijf je in…