Je kan je per Masterclass inschrijven. Al naar gelang jouw informatiebehoefte. Goed om te weten: je kan tot 4 weken voor aanvang van de masterclass annuleren. Als je vlak van tevoren alsnog verhinderd bent, vraag dan een collega.

Volg je ze alle 6? Dan ontvang je het certificaat Customer & Shopper Marketing Manager


Kijken waar marketing zijn werk doet
Een dag vol nieuwe kennis over toepassingen van neuro marketing. In een modus van consumentengedrag hebben de prikkels van middelen en media een andere werking dan wanneer we in een shopper modus zijn. Veel illustraties uit onderzoek. Onderdeel is een workshop.

Datum 5 september

Rendement van schap en presentatie
Een dag vol Space Management & Shelf Vision. Hoe onderbouw ik het optimale schap- en presentatieplan? Een mooi plaatje van de merkfabrikant is onvoldoende. Het gaat om Schapvisie & Calculatiemethoden.

Datum 19 september

Waar en hoe raak ik de consument?
Inrichten van de customer journey met als doel de omni channel consument te raken in zijn consumenten- en shoppergedrag. De integratie van online & offline in optima forma.

Datum 10 oktober


Groei door shopperinzicht & shopperfocus
Met inzicht in het gedrag van de consument als shopper zie je in welk kanaal en bij welke retailer groeikansen liggen. Dat is een shoppingsegmentatie. Op termijn kun je het rendement van de inspanningen berekenen en voorspellen.

Datum 31 oktober

Fundamentals van Category Management & Trade Marketing
Een intensieve training over de praktische toepassing van category management en trade marketing met het shoppergedrag als vertrekpunt. Werkwijze en implementatie op hoofdkantoor- en winkelniveau.

Datum 21 november

Winkelvloer & Online Conversie
Alles over de psychologie van het shoppergedrag en de consequenties voor het schap, promotie en online presentatie. Voor iedereen die kennis wil nemen van Shopper Activation Fundamentals.

Datum 12 december

Clinic voor het DT en MT
Een clinic van een dag voor directie- en of management team over strategische keuzes, groeipad, optimaal rendement en verandermanagement.
Inhoud en datum in overleg. 
meer informatie

Shopper Clinic
Een clinic van een dagdeel voor collega’s over onderwerpen die actueel zijn voor jouw organisatie. Gratis voor ISMI leden.
Onderwerpen en datum in overleg.

E-learning
Voor een eerste kennismaking met de fundamentals van het shopper marketing proces volg je de e-learning cursus. Beschikbaar vanaf januari 2020.

Ook bieden we in-company, maatgericht en persoonlijke management trainingen aan.
Meer info:
bram@isminstituut.nl