Look Ahead: de Shopper anno 2025

ISMI wil haar leden aan het denken zetten, inspireren en motiveren. Wij nemen daar een voortrekkersrol in. Immers grote gebeurtenissen zetten dingen in beweging. Hoop op een nieuwe, andere, betere, gezondere toekomst. Een samenleving die continue verandert, producten diensten en het winkellandschap dat daarin meebeweegt. De wereld ziet er nu al heel anders uit dan 10 jaar geleden. Ons gedrag verandert.
25 januari 2021

Grote gebeurtenissen zetten dingen in beweging. Creativiteit, innovatie, hoop op een nieuwe, andere, betere, gezondere toekomst. Een samenleving die continue verandert, producten, diensten en een winkellandschap dat daarin meebeweegt. Flexibiliteit, wendbaarheid en pro activiteit zijn key om succesvol te zijn en te blijven.

Ons gedrag verandert mee, we zijn bewuster gaan leven, gaan eten, drinken en bewegen. Meer op onszelf aangewezen, zelfredzaamheid, duurzaamheid, een betere wereld achter laten voor onze kinderen zijn belangrijker dan ooit tevoren. Maar… we zijn ook onverdraagzamer geworden, individueler, gehaaster en gepolariseerd.

Ondanks deze veranderingen en gebeurtenissen blijven onze behoeften hetzelfde, alleen de manier waarop we deze vervullen verandert snel. Dat alles vormt de basis voor ons thema tot aan 2025. Wat zijn de belangrijke trends de komende jaren. Hoe, waar, in welke frequentie en met behulp van welke middelen kopen we in 2025? Welke invloed heeft de pandemie hierop (gehad)? De digitale revolutie, technologische en productinnovaties. En hoe vertaalt zich dit alles op het snijvlak van branding en selling.

De komende jaren zal het ISMI haar leden prikkelen, uitdagen, aan het denken zetten, inspireren en motiveren. In onderzoeken, op events, in trainingen, masterclasses en in publicaties. 

Kortom. Loading 2025.

Ben je nog geen lid?, meld je dan snel aan

NAMENS HET BESTUUR:

Arnold Terpstra – Bram Nauta – Edward Nieuwland – Jaap Kruythof – Jurgen Mohr.