ISMI academy

Seek wisdom!

ISMI staat sinds de oprichting bekend als hét opleidingsinstituut voor professionals binnen het 'Business-to-Shopper' domein die willen excelleren in de praktijk. Of je nu net begint of al heel ervaren bent, wij hebben of maken voor jou een opleiding op maat.

Voor je verdere ontwikkeling in het vakgebied kies je de post bachelor Marketing at Retail (MaR). Het is een opleiding van 2 blokken van elk 2 dagen. Je leert hoe je het gedrag van de consument als shopper kunt omzetten in groeistrategieën voor jouw categorie of merk en kunt vertalen in joint category development projecten. Een heel belangrijk onderdeel van deze 4 dagen is action learning. Je leert direct de theorie en modellen toe te passen in je eigen werksituatie. Je ontvangt het internationaal gewaardeerde certificaat Marketing at Retail (MaR).

Of kies voor een verdiepende Masterclass op specifieke onderwerpen.

Of ga voor een maatgerichte In-Company workshop of training van je team.

Wil je meer weten over ons aanbod? Neem dan contact op met ISMI

Naast de kerndocenten Jaap Kruijthof, Ruud Verschuur en Edward Nieuwland zullen ook gastdocenten hun opwachting maken. Zo zal in de module Shopper Marketing o.a. Frederic Evers van Albert Heijn zijn ervaring en expertise delen met de deelnemers.

 

Vind een opleiding

Joint Category Development (MaR)

Marketing at Retail | Post-bachelor

Shopper Marketing (MaR)

Marketing at Retail | Post-bachelor