PepsiCo en Pinchhitters grote winnaars van ISMI Shopper Marketing Awards 2025

Tijdens de inspirerende editie van Catch the Shopper op 3 juni jl. zijn de ISMI Shopper Marketing Awards 2025 uitgereikt. Deze prestigieuze vakprijzen bekronen de meest impactvolle, innovatieve en effectieve Shopper Marketingcases van het afgelopen jaar.
5 juni 2025

Na 6 adembenemende live pitches ging PepsiCo er met de felbegeerde overall award vandoor voor hun ijzersterke 360 activatie” Flamin’Hot”, terwijl de juryvakprijs werd toegekend aan Pinchhitters voor de unieke case “Onze Jordaan”.

Flamin’Hot: Het ‘It’s getting hot in here’ succes van PepsiCo.

De overall winnaar PepsiCo wist de jury te overtuigen met een gedurfde en volledig on-trend en geïntegreerde 360 activatie rondom de Flamin’Hot productlijn. De case blonk uit in strategie en executiekracht. Door slim gebruik te maken van categoriebrede inzet, goede kanaalkeuzes, opvallende visuele uitingen en uitstekend resultaten, wist PepsiCo niet alleen aandacht te trekken, maar ook daadwerkelijk het koopgedrag van de shopper te beïnvloeden. De vakjury roemde het lef, de strategie én de effectiviteit van de aanpak.

Onze Jordaan: Creativiteit met een Amsterdams hart.

De juryvakprijs, die specifiek wordt toegekend aan de meest creatieve en originele inzending, ging dit jaar naar Pinchhitters met hun case Onze Jordaan. Deze activatie, met een grote rol voor lokale cultuur, muziek en authenticiteit, liet op briljante wijze zien hoe je relevantie kunt creëren door dicht bij de belevingswereld van de shopper te blijven. De jury prees vooral de originaliteit van het concept en de manier waarop alle elementen – van storytelling tot communicatie tot conversie – naadloos in elkaar grepen. Top Notch!

Een ode aan 360 Shopper Activatie.

De ISMI Shopper Marketing Awards zijn meer dan een prijs – ze zijn een erkenning voor de meest inspirerende en effectieve cases die het verschil maken in ons vakgebied. Dé vakprijs voor de beste Trade- en Shopper Marketing cases voor zowel merkfabrikant als retailer. Ook dit jaar liet het brede veld aan inzendingen zien dat Shopper Marketing in Nederland volop in beweging is. De winnaars van 2025 zetten daarbij de toon voor de toekomst van het vakgebied.

Namens ISMI feliciteren we alle winnaars én genomineerden. We kijken nu al uit naar de cases van volgend jaar!