MAOAM Snoephuisje

Halloween en Sint-Maarten zijn feestdagen die steeds populairder worden in Nederland en hier willen de retailers op inspelen. Met Halloween gaan kinderen verkleed langs de deuren en roepen ze “trick or treat”. Je krijgt dan de keus om een snoepje te geven of dat ze een geintje bij je uit mogen halen. Tijdens Sint-Maarten gaan de kinderen ook langs de deuren, maar dan veelal met een lampion en zingen ze liedjes. Dit doen ze ook in ruil voor een snoepje. Het Haribo snoephuisje is geheel in de Halloween/St. Maarten stijl en refereert naar het huis waar je langs moet om snoepjes te krijgen. De uitdeel producten van Haribo/MAOAM passen perfect bij dit moment omdat een minizakje precies een portie snoep is wat je kan uitdelen aan de deur. Vandaar dat ook op de communicatie uitingen staat: Uitdelen doe je met Haribo/MAOAM. Via de boodschap “Heb jij ze al in huis?” willen we de consument triggeren om snoep in huis te halen. Want je zou maar geen snoep in huis hebben als de kinderen langs de deur komen…In totaal zijn in Nederland en België 1750 displays geplaatst.
15 maart 2021