ISMI Boekenkast

Shopper marketing is relevanter dan ooit en heeft de afgelopen jaren heel wat ontwikkelingen doorgemaakt. Van een instore communicatie tool, naar een strategische shopper marketing tool die gebruikt wordt om de waarde van een merk te versterken en het marktaandeel te laten groeien.
15 december 2022

Gedurende de pandemie is de interactie tussen de shopper en retailers en fabrikanten veranderd. De digitalisatie versnelde en het veranderende gedrag van de shopper kwam in een stroomversnelling.

Succesvolle shopper marketeers werken aan tevreden shoppers, een sterkere retailformule én samenwerking met leveranciers.

Ook dit jaar hebben we de 'bibliotheek" weer maandelijks geupdate. Heb je deze service nog niet eerder gebruikt? Check de bibliotheek

Absolute must reads zijn weer toegevoegd aan de al zeer relevante lijst. 

Using Semiotics in Retail: Leverage Consumer Insight to Engage Shoppers and Boost Sales | Rachel Lawes

The Complete Shopper Marketing Guidebook - How to Understand and Influence Shopper Behavior | Stephen Smith

Inside the Mind of the Shopper: The Science of Retailing | Herb Sorensen