Daarom hebben we een kleine twist gegeven aan de bestaande pay-off van BaByliss; Van ‘Get your look’, hebben we ‘Get your … look’ gemaakt. Zo kan BaByliss het hele jaar door relevant zijn met de activatie. Het geeft ons namelijk de kans om deze activatie steeds weer te personaliseren naar de locatie en/of seizoen waar het op dat moment staat; Get your Christmas look, Get your Festival look, Get your Party look, et cetera.
Voor de activatie wilden we modulaire schaalbaarheid creeeren om zowel grote als kleine locaties te kunnen bezoeken; van winkelcentra tot beurzen en festivals. Twee tiny hair styling salons werden daarom de basis: kleine glazen huisjes in BaByliss roze en antraciet, waar je je haar kan laten stylen door professionele BaByliss stylistes. Deze mobiele styling salons zijn letterlijk de belichaming van het toegankelijke en innovatieve DNA van BaByliss. Het komt naar je toe, stylet en inspireert je. Het is een plek waar iedereen BaByliss-producten kan testen, aanraken en uitproberen. En nog beter: je kunt er een nieuwe look krijgen; jouw ... look!
Via smart location targeting hebben we de doelgroep in de buurt van de setting met mobiele ads naar de activatie geleid én achteraf nogmaals geretarget met een unieke korting voor de webshop. In 13 actiedagen hebben we in totaal 44.000 shoppers bereikt op locatie met 14% conversie.. Verschillende influencer events zorgden ook buiten de setting voor een zeer hoge awareness binnen de doelgroep. Er is aantoonbare sales gerealiseerd via de QR-codes en de retargeting. Ook is de webshop tijdens de campagneperiode vaker bezocht. En.. Er is een aantoonbare footfall naar de setting gemeten!
De roadshow wordt in 2022 uitgebreid op festivals zoals de Libelle Zomerweek en de frequentie wordt in zowel Nederland als Belgie vergroot.