Gezond vooruit/Lekker bezig

Young Perfect was genomineerd in twee categorieën. Binnen de categorie Field Marketing hebben wij de Shopper Marketing Award gewonnen! Deze Award wonnen wij met het concept Gezond vooruit/Lekker bezig. In 2020 en 2021 werd de campagne van ‘Lekker Bezig’ en ‘Gezond vooruit’, uitgerold binnen 180 Albert Heijn winkels. Een lokale ‘Voedingscoach’ – een gecertificeerd diëtist of voedingskundige adviseerde en inspireerde winkelend publiek bij Albert Heijn over gezonde voeding. De Voedingscoach maakte hierbij gebruik van een speciale interactieve tafel om zo tot een verantwoorde maaltijd te komen.

Locatie: 180 winkels

Deelnemende retail: Albert Heijn

26 oktober 2022

Dé tafel

Door middel van de tafel werden shoppers door een menu van gemakkelijke, gezonde en lekkere gerechten geleid. Deze tafel bestond uit drie verschillende ontbijt, lunch en diner recepten. Die recepten werden bereid met private label producten én producten van Gold & Green, Smaakt, Brassica, Bonduelle, Becel en Verstegen. Een multibrand cross category activatie dus! De geluidseffecten en aantrekkelijke content moesten dienen als extra trigger voor de shopper om bij de Voedingscoach langs te lopen.

Bewuster eten en leven

Wat was het doel van deze activatie? Wij wilden de klanten en medewerkers van Albert Heijn helpen om bewuster te eten en leven. Dat werd met deze activatie zeker bereikt! Er waren veel shoppers die een kijkje bij de interactieve tafel kwamen nemen en die het een leuk concept vonden. Ook Albert Heijn was tevreden over deze activatie en gaven aan dit concept zeker nog een keer te gaan gebruiken. Een geslaagde activatie dus!

Ahold Delhaize

Provincialeweg 11
1506 MA Zaandam