De nominaties voor de Shopper Marketing Awards 2023 zijn bekend. De vakjury, bestaande uit Jurgen Mohr (voorzitter ISMI), Marlot Smaal (Heineken), Frederic Evers (Albert Heijn), Selma Koedijk (Bureau CMN), Andor Leerdam (Dr. Oetker) en Sascha Niekus (AkzoNobel) heeft de volgende drie inzendingen genomineerd in de categorie beste Shopper Activatie Case. Op 8 juni, tijdens Catch the Shopper presenteren deze bedrijven in een korte pitch hun case. De deelnemers aan het event stemmen op hun favoriet. Altijd een spannend moment op deze enerverende dag. Heb je je nog niet ingeschreven? Doe dat snel op https://www.catchtheshopper.nl/#aanmelden
Young Perfect met MILKA.
MILKA heeft een complete renovatie ondergaan. Een nieuwe verpakking en een nieuwe smaak staan voor de claim ‘de meest tedere ooit’. Hoe activeer je een wereld bekend merk zodanig dat je de beste middelen inzet op alle touchpoints in de shopper journey?
Beiersdorf met NIVEA.
Als een groot deel van de doelgroep onvoldoende gebruik maakt van de mogelijkheden van gezicht crème, hoe activeer je dan de shopper met als doel de dagelijkse routine uit te breiden? Hoe kom je dan tot de beste samenwerking met handelspartner ETOS? Wat waren de resultaten?
AkzoNobel met Flexa.
Hoe creëer je een toename van de wekelijkse conversie bij KARWEI voor het premium merk Flexa Creations? Wat bindt de winkelformule Karwei met het merk Flexa? En hoe pakt deze samenwerking uit in een shopper marketing strategie met scherpe doelstelling, een aansprekend concept en middeleninzet? Wordt de doelstelling dan wel gerealiseerd?