Wij zijn de meest toonaangevende partner voor effectieve instore communicatie, van startpunt tot eindrealisatie voor internationale merkfabrikanten en retailers. Dit kan variëren van een eenvoudige showcard tot een gecompliceerde display of zelfs een complete productintroductie. Alle denkbare combinaties van materialen (karton, kunststof, hout en metaal) zijn hierbij mogelijk. Als bedrijf dat vooruit kijkt, werken wij met respect voor people en planet. We hebben geïnvesteerd in een uiterst energiezuinig bedrijfspand en machinepark. En onze buitendienst rijdt in elektrische auto’s. We geloven sterk in de circulaire economie. We gebruiken UV-inkten zonder oplosmiddelen en werken bij voorkeur met recycled kunststof en karton. Ook met zorgvuldig gescheiden reststromen dragen we bij aan het hergebruik van materialen.
Wij denken graag mee vanaf het eerste idee om instore communicatie middelen in te zetten. In alle fasen van het traject kunnen we je voorzien van adviezen en begeleiding. Van concept design tot aan uiteindelijke plaatsing op de winkelvloer. Onze instore experts adviseren welke middelen het meest geschikt zijn voor jouw project en het meeste effect garanderen om shoppers te verleiden. We zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en daarnaast initiëren wij zelf ook nieuwe vormen van communicatie, technieken, materialen en mogelijkheden. Schroom nooit om onze expertise te gebruiken. In welke fase of voor welk project dan ook. We doen het graag.
© ISMI 2024. Alle rechten voorbehouden.
Hét grootste business-to-shopper platform. Kenniscentrum, kennisontwikkelaar én belangenbehartiger voor Shopper- en Trade Marketing professionals.
Wij staan voor continue ontwikkeling en professionalisering van het vakgebied- en deelgebieden voor alle relevante B2C sectoren. Dit doen we door nationale en internationaal content, zoals winning cases, campagnes en relevante inspiratie te verzamelen en te delen met vakgenoten. Daarnaast wordt waardevolle kennis en ervaring doorgegeven, via trainingen, masterclasses, cursussen en vakspecifieke events.
Word lid van ISMI!
Een lidmaatschap van ISMI is waardevol. Een lidmaatschap maakt het mogelijk om shopper marketing beter en sneller te integreren in je organisatie.
Als kennisinstituut bieden we onze leden een uniek pakket aan activiteiten om up-to-date te blijven binnen het vakgebied Marketing-at-Retail (MaR). Het ISMI lidmaatschap is gekoppeld aan je organisatie en niet aan personen. Binnen het lidmaatschap is er altijd ruimte voor 2 deelnemers per bedrijf. Dat betekent dat ook je collega’s onze ISMI opleidingen en/of events kunnen bezoeken. Wil je bijvoorbeeld zelf met een collega naar de Tweedaagse Postbachelor Shopper Marketing en je andere collega's naar de Tweedaagse Postbachelor Joint Category Development? Geen probleem. Dat valt allemaal binnen het standaard lidmaatschap van €2150,-. Geen extra kosten dus!
Tevens zijn alle events gratis door 2 personen te bezoeken, zoals bijvoorbeeld Catch-The-Shopper en ISMI on tour.
Wil je in één keer je team inspireren aan de hand van een trendpresentatie, training of workshop? En liefst ook incompany? Graag! Neem dan even contact met ons op.
Een van de hoogtepunten in 2024 is het congres Catch the Shopper, mede georganiseerd door ISMI en inmiddels het grootste business to shopper event van Nederland.
Naast gerenommeerde sprekers zullen we daar ook de Shopper Marketing Awards uitreiken. Tevens zijn er ook onze inspiratieve SMU Live bijeenkomsten. Ook dit jaar volgen er weer webinars, retail inspiratietours en nieuw zijn onze 'snackable’ podcasts gepeperde gesprekken met bijzondere mensen uit ons vakgebied.
Volg nu gratis de ISMI Post-bacheloropleiding MarketingatRetail (MaR)!
Deze opleiding bestaat uit een 2-delige post-bacheloropleiding “Marketing at Retail”. Deel 1 is een Shopper Marketing masterclass van twee dagen. Ieder ISMI lid mag 1 persoon gratis inschrijven als vast onderdeel van het jaarlijkse lidmaatschap.
Ook Deel 2; Joint Category Development is als lid gratis te volgen. Verder kun je kiezen uit diverse masterclasses en workshops. Tevens bieden we 'custom made' in-company trainingen en workshops.
"One-size-fits-you" en "Allways-on"
2024 wordt wederom een uitdagend jaar, we shoppen meer online dan ooit. We zijn ‘allways on’ en beïnvloeding van ons koopgedrag gaat steeds meer van ‘one size fits all’ naar ‘one size fits you’.
Partnerships tussen verschillende retailers in verschillende branches vormen een ‘blended retail experience’. Virtual reality zal shoppers in staat stellen in een virtuele omgeving te browsen, inspiratie op te doen en te interacteren met merken en producten.
Een naadloze shopping experience via sociale platforms, met slimme chatbots en gepersonaliseerde ervaringen door user generated content lijkt nog ver weg, echter de toekomst is dichterbij dan je denkt.