Shopper Marketing Update Live! (on tour) - De Shopper 2025

Taets Art and Event Park

17 november 2021
14:00 - 17:00

Op 17 november aanstaande zijn we te gast op de Packaging & Innovations beurs. Een uniek evenement dat inspireert en ons een inkijk gaat geven naar de innovaties van de toekomst.

Wij kijken op dit evenement vooruit naar 'de shopper 2025!'

Heeft de ‘brick & morter’ winkelervaring nog toekomst of zal deze worden vervangen door slimme winkels die zorgen dat shoppen een seamless, technologie gedreven en meeslepende ervaring wordt?

  • Wordt spraakgestuurd winkelen nu echt een revolutie?
  • En hoe belangrijk is en wordt het gedrag van merken als het gaat om transparantie, integriteit en verantwoordelijkheid?
  • Zullen deze van doorslaggevende invloed zijn op toekomstig shoppergedrag?
  • Gaat real-time identificatie en personalisatie van invloed zijn op de shoppermissie?
  • En krijgen we te maken met de ‘duurzame shopper’. marketplaces, nog meer start-ups …?
  • Zal on-line shoppen een nog grotere vlucht nemen?

Ook over shoppen middels augumented reality, virtual reality, in-home bestellen via order buttons, wearables of winkelen vanuit je smart car… genoeg om vooruit te kijken en je te laten inspireren.

Schrijf je snel in!

Programma

SHOPPER 2025

POWERED BY ISMI | 15:00 - 17:15

  • AFTRAP SHOPPER 2025 

Jurgen Mohr | Moderator | Co-founder | Brompton Road | 

  • CREATIVE USE OF NEW TECHNOLOGIES TO INFLUENCE SHOPPER BEHAVIOUR

Andy Austin (EN) | Founder & CEO | The Industrious 

Live communications professional with focus on using technology to improve the customer experience — and the bottom line. An advocate for the creative use of technology as an engaging sales tool, creating cutting-edge solutions for age-old problems in diverse industries with an emphasis in retail, consumer electronics and recognized brands.  As former Executive Director – Retail Customer Experience for AT&T, Andy and his team implemented shopper-facing digital tools to empower salespeople that continue to evolve the customer journey at retail.

  • DE DIGITALE TRANSITIE OP DE WINKELVOER

Dirk van Eunen | Retail strateeg | Kega 

Door alle digitale ontwikkelingen zijn de verwachtingen van de shopper torenhoog. Een bezoek aan de fysieke retail zal toegevoegde waarde moeten bieden. Welke veranderingen zijn noodzakelijk en hoe blijven retailers in 2025 relevant voor de shopper?

Dirk neemt zijn publiek mee uit winkelen in de toekomst waar de wetenschap van online een symbiose vormt met de kennis van de winkelvloer.

  • ANYTIME - ANYWHERE, VAN GOOGLE TOT START-UP

Ilona van Wegen | Founder - Ex-Google - Ex-Heineken | GetEase 

Tot voor kort was Ilona Industry Leader Omnichannel Retail & Brands (Board member) bij Google en legt nu al haar kennis en ervaring als co-founder in GetEas. Hoe kijkt zij als expert aan tegen het shoppergedrag in 2025 en de nieuwe technologieën die ons daarbij ten dienste staan?

  • HET EFFECT VAN EEN VERPAKKING OP DE PRIJS

Martin de Munnik | Business Developer | Neurensics 

Eten moet goedkoop zijn en de wijn die we erbij drinken juist duur. Prijs heeft een onbewust en emotioneel effect op de waardering van het product. De Munnik neemt ons mee in de wondere wereld van het onderbewuste. En laat ons zien hoe verpakkingen een effect hebben op de prijs van het product.

  • AFSLUITING

Jurgen Mohr | Co-founder | Brompton Road

 

Ik schrijf me in voor dit event

Deelnemer 1

Deelnemer 2 (Optioneel)