Shopper Marketing Update Live! | Trends & Innovaties 2025

First Impression - Maidstone 24, 5026 SK Tilburg

5 oktober 2021
14:00 - 17:00

Grote gebeurtenissen zetten dingen in beweging. Creativiteit, innovatie, hoop op een nieuwe, andere, betere, gezondere toekomst. Een samenleving die continue verandert, producten, diensten en een retaillandschap dat daarin meebeweegt. Flexibiliteit, wendbaarheid en pro activiteit zijn key om succesvol te zijn en te blijven.

Ons gedrag verandert mee, we zijn bewuster gaan leven, gaan eten, drinken en bewegen. Meer op onszelf aangewezen, zelfredzaamheid, duurzaamheid, een betere wereld achter laten voor onze kinderen zijn belangrijker dan ooit tevoren. Maar… we zijn ook onverdraagzamer geworden, individueler, gehaaster en gepolariseerd.

Ondanks deze veranderingen en gebeurtenissen blijven onze behoeften hetzelfde, alleen de manier waarop we deze vervullen verandert snel. Dat alles vormt de basis voor ons thema tot aan 2025.

Wat zijn de belangrijke trends de komende jaren. Hoe, waar, in welke frequentie en met behulp van welke middelen kopen we in 2025? Welke invloed heeft de pandemie hierop (gehad)? De digitale revolutie, technologische en productinnovaties. En hoe vertaalt zich dit alles op het snijvlak van branding en selling.

Het thema van deze eerste SMU LIVE is dan ook: Trends en innovaties 2025.

We kijken op een interactieve manier samen vooruit naar wat ons vakgebied te wachten staat op basis van onderzoek en verschillende trends. 3 ISMI leden presenteren hoe zij zich voorbereiden op 2025 en delen hun toekomstvisie op bovenstaand thema.

Daarna volgt een interactieve sessie met het publiek en ons expert panel. Kortom, laat je inspireren, discussieer mee en praat na tijdens de borrel met je vakgenoten.

Deze mag je niet missen!  

Tot in Tilburg!

Locatie: First Impression - Maidstone 24, 5026 SK Tilburg

 

Programma

14.00 uur        Aftrap | ISMI | Trends & Innovaties
14.15 uur        Wat zegt onderzoek? | Markteffect | Michael Petit
14.40 uur        Nieuwe technologieën | First Impression 
15.00 uur        Pauze
15.30 uur        Visie van merkfabrikant | René Elzinga | Aviko 
15.50 uur       Visie van retailer | Frederic Evers | Albert Heijn 
16.10 uur       Visie van bureau | Jaap de Jong | Young Perfect 
16.30 uur        Paneldiscussie met zaal
16.45 uur        Rondleiding en Netwerkborrel

Ik schrijf me in voor dit event

Deelnemer 1

Deelnemer 2 (Optioneel)