Live ISMI Webinar | Startups en Shopper Marketing

Webinar

29 maart 2022
15:30 - 16:30

Van one size fits all naar one size fits you
 
In 2025 zullen de nieuwe generaties (Gen Z en Gen Y) bijna 60% van de consumentenbestedingen voor hun rekening nemen. Zijn wij klaar voor deze generaties die lastiger te bereiken zijn, anders kopen, voorbij zijn aan plaats en tijd?

Generaties die op zoek zijn naar merken, producten en diensten die overeenkomen met hun waarden en idealen. Het aantal start ups blijft stijgen alsook de investeringen in start-ups. Deze waren het afgelopen jaar meer dan 5 mld. Jonge ondernemers en ondernemingen die de behoeften van deze aanstormende generaties begrijpen, de markt veroveren met een frisse, relevante concepten, een andere kijk hebben op doelgroepen en hoe deze te bereiken. Op basis van stellingen discussiëren we met hen over ‘oude vs nieuwe retail’, hun propositie, ons vakgebied, hun ‘route to market’ en hoe zij communiceren met hun doelgroepen.
 
Laat je inspireren door: 

En zorg dat je ook klaar bent voor de toekomst!

Het webinar is live en interactief. Discussieer mee via de chat of kom live in de uitzending om mee te praten.

Ik schrijf me in voor dit event

Deelnemer 1

Deelnemer 2 (Optioneel)