Unleash the full potential of your brick and mortar store through the help of in-store experience leaders from Europe’s most successful retailers. Stay ahead of the curb as you listen to them share practical strategies on the do’s and don’ts in achieving the best ROI.
© ISMI 2022. Alle rechten voorbehouden.
Hét grootste business to shopper platform. Kenniscentrum, kennisontwikkelaar én belangenbehartiger voor Shopper- en Trade Marketing professionals.
Wij staan voor continue ontwikkeling en professionalisering van het vakgebied- en deelgebieden voor alle relevante sectoren. Dit doen we door nationale en internationaal content, zoals winning cases, campagnes en relevante inspiratie te verzamelen en te delen met vakgenoten. Daarnaast wordt waardevolle kennis en ervaring doorgegeven, via trainingen, masterclasses, cursussen en vakspecifieke events.
2022 wordt wederom een uitdagend jaar, we shoppen meer online dan ooit. We zijn ‘allways on’, en beïnvloeding van ons koopgedrag gaat steeds meer van ‘one size fits all’ naar ‘one size fits you’.
Partnerships tussen verschillende retailers in verschillende branches vormen een ‘blended retail experience’. Virtual reality zal shoppers in staat stellen in een virtuele omgeving te browsen, inspiratie op te doen en te interacteren met merken en producten.
Een naadloze shopping experience via sociale platforms, met slimme chatbots en gepersonaliseerde ervaringen door user generated content lijkt nog ver weg, echter de toekomst is dichterbij dan je denkt.
Volg nu de Post-bacheloropleiding MarketingatRetail (MaR)!
Deze opleiding bestaat uit een 2-delige post-bacheloropleiding “Marketing at Retail”. Deel 1 is een Shopper Marketing Training van twee dagen. Ieder ISMI lid mag 1 persoon gratis inschrijven als vast onderdeel van het jaarlijkse lidmaatschap.
Ook Deel 2; Joint category Development is als lid gratis te volgen. Verder kun je kiezen uit diverse masterclasses en workshops. Tevens bieden we 'custom made' in-company trainingen en workshops.
Een van de hoogtepunten in 2022 is het congres Catch the Shopper, mede georganiseerd door ISMI en inmiddels het grootste business to shopper event van Nederland.
Naast gerenommeerde sprekers zullen we daar ook de Shopper Marketing Awards uitreiken. Tevens zijn er ook onze inspiratieve SMU Live bijeenkomsten. Ook dit jaar volgen er weer webinars en nieuw zijn onze “snackable’ podcasts gepeperde gesprekken met bijzondere mensen uit ons vakgebied.