Het ISMI biedt cursussen en trainingen aan voor iedereen die betrokken is bij het beïnvloeden van de consument als shopper. Voor ieder niveau van kennis en ervaring.

Je kunt een complete cursus volgen of 1 of enkele Masterclasses. Je kan je per Masterclass inschrijven. Al naar gelang jouw informatiebehoefte. Je kunt de open trainingen volgen of een in-company training plannen of zelfs persoonlijke coaching.

Volg je ze alle 5? Dan ontvang je het certificaat Customer & Shopper Marketing Manager

Goed om te weten: je kan tot 4 weken voor aanvang van de masterclass annuleren. Als je vlak van tevoren alsnog verhinderd bent, vraag dan een collega.

Voor meer informatie: ruud@isminstituut.nl
Inschrijven: info@isminstituut.nl


Customer & Shopper Marketing -A-

Geschikt voor startende
professionals.


De complete cursus bestaat uit 5 avonden.
Wanneer u  deze helemaal volgt, ontvangt u een certificaat.

Schrijf u in voor de gehele cursus door een mail te sturen naar info@isminstituut.nl.
U kunt zich ook per Masterclass inschrijven door naar onderstaande gewenste pagina te gaan.

 

Klik hier voor meer informatie en data:

 

De kosten per Masterclass bedragen € 590 p.p. (50% korting voor ISMI leden).
De kosten voor de gehele cursus bedragen € 2.950 (50% korting voor ISMI leden).
*Deelnemers van de gehele cursus ontvangen het certificaat.

Customer & Shopper Marketing -B-

Geschikt voor medium tot gevorderde professionals.


De complete cursus bestaat uit 5 dagen.
Wanneer u  deze helemaal volgt, ontvangt u een certificaat. 

Schrijf u in voor de gehele cursus door een mail te sturen naar info@isminstituut.nl.
U kunt zich ook per Masterclass inschrijven door naar onderstaande gewenste pagina te gaan.

 

Klik hier voor meer informatie en data:

 

De kosten per Masterclass bedragen € 990 p.p. (50% korting voor ISMI leden).
De kosten voor de gehele cursus bedragen € 4.950 (50% korting voor ISMI leden).
*Deelnemers van de gehele cursus ontvangen het certificaat.


Voor startende professionals!
- Wegwijs maken in het vak(jargon)
- Kennis van merk – retailing en de consument als shopper
- Kennis van het Shopper Marketing Proces
- Toepassen van de beginselen van de customer journey, touchpoints en instore communicatie mix

Schrijf je hier in en lees meer over de Masterclass

Een dag vol nieuwe kennis over toepassingen van neuro marketing. In een modus van consumentengedrag hebben de prikkels van middelen en media een andere werking dan wanneer we in een shopper modus zijn. Hoe breng je shoppers in beweging? Veel triggers worden afgewezen. Hoe motiveer je dan de shopper? Hoe breng je het juiste gevoel over?

Schrijf je hier in en lees meer over de Masterclass

Onderwerpen van deze Masterclass zijn in onderling overleg! Laat ons weten wat u zou willen leren of bespreken tijdens de Masterclass. Wij kunnen het vormgeven naar gelang uw behoeften en wensen.

Schrijf je hier in en lees meer over de Masterclass

Een clinic van een dag voor directie- en/of management team over strategische keuzes, groeipad, optimaal rendement en verandermanagement.

Schrijf je hier in en lees meer over de Masterclass

Management Drives

Management Drives is een test op basis van wetenschappelijk onderzoek die jou laat zien waar je goed in bent. Je profiel geeft aan waar je behoefte aan hebt, waarom je bepaalde aspecten van je werk leuk vindt en andere niet. Je leert hoe je het beste uit jezelf kunt halen.

Lees meer of schrijf je in…