De wereld verandert razendsnel: technologie, globalisering en duurzaamheid zetten het vakgebied Trade & Shopper Marketing (MaR) continu onder druk. Juist nu is investeren in kennis en mensen belangrijker dan ooit.
ISMI is hét kennis- en inspiratieplatform voor Trade & Shopper Marketing professionals. Wij helpen je vooruit door zowel de consumenten als shopper (B2S) als de samenwerking in de keten (B2B) centraal te stellen in strategie, activatie en executie.
Als stichting zonder winstoogmerk zetten wij alle inkomsten in om onze kwaliteit continu te verbeteren – onder meer door onderzoek, samenwerkingen met Universiteiten, Hoge Scholen en inzet van professionele docenten.
Trade Marketing (B2B): categoriegroei en waardecreatie door slimme en effectieve samenwerking tussen fabrikant, retailer en handelspartners.
Shopper Marketing (B2S): beinvloeding van koopgedrag op de plek van aankoop. Doel; conversie; juiste oplossing, juiste momenten, juiste kanalen, juiste doelgroep.
Kennis halen: onderzoek, data, trends & best practices, collabs.
Kennis delen: events, masterclasses, publicaties, peer to peer & ons (digitale) platform.
Voor iedereen die werkt aan:
Merkgroei en waardecreatie
Insights en (merk)strategie
Concept- en campagneontwikkeling
360 shopperactivatie
Effectieve samenwerking tussen merk, retailer en leverancier.