Young Potential Training

Doelgroep: Startende professionals

Doelen van de training:

  • Wegwijs maken in het vak(jargon)
  • Kennis van merk – retailing en de consument als shopper
  • Kennis van het Shopper Marketing Proces
  • Toepassen van de beginselen van de customer journey, touchpoints en instore communicatie mix

Data: 13 februari en 24 september 2020
Locatie: The Green Meeting Center Arnhem
Prijs: € 990 pp; ISMI leden 50% korting.
Docenten: Ruud Verschuur en Bram Nauta

Iedere deelnemer stuurt vooraf een drietal foto’s in van:

  1. Personen in een shopping state of mind of mindset tijdens het winkelen/boodschappen doen.
  2. Een verrassend touchpoint
  3. Een effectieve display of winkelpresentatie

Programma

09.00 uur    
Start / Voorstelronde

09.30 uur  
Het vak(jargon); de samenhang tussen merkfabrikant – consument en retailer

10.30 uur    
Het Shopper Marketing Proces, algemene kenmerken van shoppergedrag
Opdracht: shoppingsegmentatie en strategie keuze
Customer Marketing; cat.management+trademarketing+shoppermarketing

12.30 uur    
Lunch

13.30 uur       
De Customer Journey en touchpoints
Opdracht: De koffiemachine / omni channel strategie

14.30 uur     
De optimale communicatie mix
Opdracht: multi sensory case, het uitwerken van een case met de inzet van middelen die alle zintuigen moeten prikkelen.

16.30 uur   
Afsluiting

Wijzigingen voorbehouden. De dagindeling en onderwerpen kunnen in overleg met de deelnemers aangepast worden

Interesse? Meld je direct aan
Bij deelname dienen de kosten voor aanvang van de training te zijn voldaan.

Vul onderstaand uw gegevens in (verplicht)
- Naam
- Emailadres
- Welke Masterclass wilt u volgen

Verplicht in te vullen:
captcha