Customer & Shopper Marketing Clinic voor het DT en MT

’Verbindende schakels voor doelgroep benadering en structurele groei’

– Lengte: 1 dag
– Vorm: Incompany
– Docent: Ruud Verschuur
– Kosten: € 5.900,-
– Data: in overleg
– Locatie: Incompany of NTB externe locatie

Inhoud
Een clinic van een dag voor directie- en/of management team over strategische keuzes, groeipad, optimaal rendement en verandermanagement.

Dagindeling & Onderwerpen
10.00-10.30
Inleiding, voorstellen, doelen en inhoud van de da.
10.30-11.00
Customer & shopper marketing begrippen & top line actuele insights
10.30-11.00
Het doorbreken van tegenstelling denken in de in- & verkoop-interactie
11.00-12.00
Het – integraal B2B & B2C – scherpstellen & accountable maken van brandpropositie, -positionering & -activatie
12.00-12.30
De gunst van de consument winnen vanuit interne en externe gemeenschappelijke doelen
12.30-13.00
Pauze 
13.00-14.30
Borging in strategisch flexibele plannen, gericht op rendementsvorming
14.30-16.30
Waar staat u? Mini assessment customer & shopper marketing status versus next level
16.30-17.00
Wrap-up 

Interesse? Meld je direct aan

captcha

Share the knowledge