Professionals zijn dagelijks in de weer met prachtige designs en retailconcepten, maar op zich hoeft dat nog niks te zeggen over de opvallendheid ervan en de impact van de boodschap... lees meer

bron: MarketingTribune

Retailers en fabrikanten die slim omgaan met de shopperbeleving van het assortiment halen aantoonbaar betere resultaten dan partijen die vasthouden aan basisregels... lees meer

bron: MarketingTribune

Ons event, dat onlangs in Houten werd gehouden, bleek inhoudelijk een schot in de roos. Gedurende de middag kwamen vier interessante inleidingen voorbij...
lees meer

bron: MarketingTribune

We zijn als Instore Shopper Marketing Instituut (ISMI) sinds 2011 bezig alle partijen in de keten te helpen het Shopper-centric denken een eigen zelfstandige plaats in de bedrijfsvoering te laten innemen... lees meer

Byron Sharp en zijn bevindingen zijn hot. En dat is goed. Het biedt een frisse kijk op het vakgebied marketing. Hij knikkert diverse mythes over boord. Merkloyaliteit bestaat niet meer... lees meer

Waardecreatie van merken heeft niet alleen betrekking op de consument. Dat heeft ook van doen met de vraag of het leveranciers-/fabrikanten-merk in overeenstemming is met de propositie van de retailer. Download hier het volledige artikel (pdf)

bron: MarketingTribune

- Bamboo Brands wil flopkans van innovaties minimaliseren
- ‘Mobieltje steeds belangrijker bij retailcommunicatie’
- Retailleed nog niet ten einde
- Duurzaam
- 'Online verpakking weet shopper te verleiden'
...lees meer

bron: MarketingTribune