Zo onderbouwen we business cases met harde feiten. Met de Bamboo Brands Academy gaan we de FMCG sector helpen om beter en sneller te innoveren, want dat is hard nodig.
DE BAMBOO BRANDS ACADEMY HEEFT ALS DOEL:
- Het als sector succesvoller gaan innoveren (door innovatie beslissers betere en snellere keuzes te laten maken)
- Ervoor zorgen dat commercieel talent in de sector vloeit en blijft (dit is een groot probleem op dit moment bij fabrikanten)
- Innovatie beslissers lean innovatie tools mee te geven hoe ze beter, sneller en zeker ook duurzamer kunnen innoveren!
DE DOELGROEP VAN DE ACADEMY:
- Studenten met food opleiding.
- Food Startup & scale up eigenaren met de intentie om een foodconcept te introduceren in de FMCG sector
- Marketeers, Trade marketeers en Sales verantwoordelijken bij fabrikanten (Senior Brand Managers level t/m marketing managers level en accountmanagement t/m Group Account Management/Business Unit verantwoordelijk)
- Vooraanstaande supermarkt eigenaren die op zoek zijn naar talent voor het hogere management van hun supermarkt (ook voor praktijkopdrachten)
WAT TE VERWACHTEN:
- Congressen: denk aan food waste reductie, kostenbesparing in de keten met interessante sprekers
- Jaarprogramma met hoor- en werkcolleges waarbij Lean Innovation en Business Model Canvas toegepast gaat worden op de FMCG sector
- Workshops
UITEINDELIJK MOET DE BAMBOO BRANDS ACADEMY UITGROEIEN TOT EEN MOOI EN RELEVANT NETWERK VAN FMCG GAMECHANGERS DIE HET VERSCHIL DE KOMENDE JAREN GAAN MAKEN.
Denk jij als bedrijf/persoon ook een rol te kunnen vervullen in het verbeteren van de innovatiekracht in onze FMCG sector, neem dan contact met ons op.