Bamboo Brands

80% van de innovaties in de FMCG-branche verdwijnt binnen een jaar van het schap. Bamboo Brands helpt FMCG-fabrikanten om sneller en betere keuzes maken, met in-store Discovery Assessments en Validation Assessments in heel Europa.

 

Hiermee krijgen fabrikanten in een vroeg stadium inzicht in o.a.

  • de schapwaardigheid (via Validation Assessments, waarbij de producten op het relevante schap getoetst worden)
  • hoe innovatieconcepten resoneren met de doelgroep (via Discovery Assessments, waarbij in-store interviews worden afgenomen).

Zo kunnen FMCG-fabrikanten zich focussen op innovaties die gegarandeerd succesvol zijn en realiseren zij een efficiënter en duurzaam proces, een hogere ROI en minder foodwaste.

Klanten en partners
Bamboo Brands werkt onder meer voor FrieslandCampina, Kraft Heinz, Lassie, Signature Foods, Cloetta, Campofrio en Valeo Food Group ltd.

En werkt samen met de volgende partijen: ISMI, IRI, JADS MKB Datalab, TU Eindhoven, HAS Hogeschool en Hogeschool van Amsterdam.  

Testimonials van tevreden klanten van Bamboo Brands. 

Bamboo Brands

Jamfabriek, Helftheuvelweg 11
5222 AV Den Bosch