Masterclass 5 – Customer Marketing

Fundamentals van Category Management & Trade Marketing

“Goede afwisseling van theorie, discussie en opdrachten.” (Hero)

– Lengte: 1 dag
– Vorm: Open
– Docent: Arjan Oosterlee
– Kerndocent: Ruud Verschuur
– Kosten: € 950,-.
– Data: 21 november 2019
– Locatie: Berghotel Amersfoort

Inhoud
Een intensieve training over de praktische toepassing van category management en trade marketing met het shoppergedrag als vertrekpunt. Werkwijze en implementatie op hoofdkantoor- en winkelniveau.

Dagindeling & Onderwerpen
10.00-10.30
Inleiding, voorstellen, doelen en inhoud van de dag
10.30-11.00
Category management & trade marketing begrippen & actuele insights
10.30-11.00
Retail marketing & formule management fundamentals
11.00-12.00
Stappenplan retail category management & stappenplan fabrikanten trade marketing
12.00-12.30
Individuele opdracht & discussie
12.30-13.00
Pauze
13.00-14.30
Category visie ontwikkeling vanuit het belang van het fabrikanten merk & de retail formule
14.30-16.30
Toegepaste mini-case, presentatie & discussie 
16.30-17.00
Wrap-up 

Wijzigingen voorbehouden. De dagindeling en onderwerpen kunnen in overleg met de deelnemers aangepast worden.

 

Interesse? Meld je direct aan
Bij deelname dienen de kosten voor aanvang van de Masterclass te zijn voldaan.