Customer & Shopper Marketing Clinic voor het DT en MT

’Verbindende schakels voor doelgroep benadering en structurele groei’.
- Lengte: 1 dag
- Vorm: Incompany
- Docenten: Ruud Verschuur en (in te zetten op onderwerp)
- Kosten: op aanvraag.
- Datum: in overleg
- Locatie: Incompany of NTB externe locatie
Inhoud:
Een clinic van een dag voor directie- en/of management team over strategische keuzes, groeipad, optimaal rendement en verandermanagement.
Dagindeling & Onderwerpen:
10.00-10.30
Inleiding, voorstellen, doelen en inhoud van de dag.
10.30-11.00
Customer & shopper marketing begrippen & top line actuele insights
10.30-11.00
Het doorbreken van tegenstelling denken in de in- & verkoop-interactie
11.00-12.00
Het – integraal B2B & B2C – scherpstellen & accountable maken van brandpropositie, -positionering & -activatie
12.00-12.30
De gunst van de consument winnen vanuit interne en externe gemeenschappelijke doelen
12.30-13.00
Pauze
13.00-14.30
Borging in strategisch flexibele plannen, gericht op rendementsvorming
14.30-16.30
Waar staat u? Mini assessment customer & shopper marketing status versus next level
16.30-17.00
Wrap-up
Wijzigingen voorbehouden. De dagindeling en onderwerpen kunnen in overleg met de deelnemers aangepast worden.
Interesse? Meld je direct aan
Bij deelname dienen de kosten voor aanvang van de Masterclass te zijn voldaan.