Customer & Shopper Marketing Clinic voor het DT en MT

’Verbindende schakels voor doelgroep benadering en structurele groei’.

  • Lengte: 1 dag
  • Vorm: Incompany
  • Docenten: Ruud Verschuur en (in te zetten op onderwerp)
  • Kosten: op aanvraag.
  • Datum: in overleg
  • Locatie: Incompany of NTB externe locatie

Inhoud:
Een clinic van een dag voor directie- en/of management team over strategische keuzes, groeipad, optimaal rendement en verandermanagement.

Dagindeling & Onderwerpen:

10.00-10.30     
Inleiding, voorstellen, doelen en inhoud van de dag.

10.30-11.00     
Customer & shopper marketing begrippen & top line actuele insights

10.30-11.00     
Het doorbreken van tegenstelling denken in de in- & verkoop-interactie

11.00-12.00     
Het – integraal B2B & B2C – scherpstellen & accountable maken van brandpropositie, -positionering & -activatie

12.00-12.30     
De gunst van de consument winnen vanuit interne en externe gemeenschappelijke doelen

12.30-13.00
Pauze

13.00-14.30
Borging in strategisch flexibele plannen, gericht op rendementsvorming

14.30-16.30     
Waar staat u? Mini assessment customer & shopper marketing status versus next level

16.30-17.00     
Wrap-up

Wijzigingen voorbehouden. De dagindeling en onderwerpen kunnen in overleg met de deelnemers aangepast worden.

Interesse? Meld je direct aan
Bij deelname dienen de kosten voor aanvang van de Masterclass te zijn voldaan.

Vul onderstaand uw gegevens in (verplicht)
- Naam
- Emailadres
- Welke Masterclass wilt u volgen

Verplicht in te vullen:
captcha