Inspirerende cases, effectieve instore communicatie en field marketing. Creatieve en bijzondere shopper activaties die converteren. Het komt allemaal samen tijdens de uitreiking van de Shopper Marketing Awards 2022. Deze prestigieuze Awards worden dit jaar uitgereikt tijdens het Catch the Shopper event op 9 juni a.s.
De Shopper Marketing Awards kennen 3 categorieën:
Suppliers en bureaus kunnen inzenden voor de categorieën Instore Media of Field Marketing. Deze worden beoordeeld door een panel van ca. 600 respondenten uit het landelijk panel van Markteffect. De genomineerden en de casus worden tijdens Catch the Shopper getoond waarna bekend wordt gemaakt wie deze bijzondere Award heeft gewonnen.
Merkfabrikant en retailer kunnen inzenden voor de categorie Shopper Activatie Case. Deze worden beoordeeld door een vakjury, bestaande uit Arjan Oosterlee, Andrea Holbova (PepsiCo), Andor Leerdam (Dr. Oetker), Jan Nales (Virupa), Jurgen Mohr (Brompton Road/ISMI, Frederic Evers (AH) en Anouk Planting (DA). Genomineerden krijgen de gelegenheid de case in 5 minuten te presenteren voor het publiek. Het publiek kiest hun favoriet. Een wegingsfactor met de beoordeling van de vakjury bepaalt uiteindelijk wie de winnaar is.
Alle inzendingen dienen betrekking te hebben op de periode 1 januari 2021 tot 30 maart 2022.
Wil je meedingen naar 1 of meerdere van deze Awards? Schrijf je dan snel in op het hiernaast geplaatste inschrijfformulier. Je ontvangt direct na inschrijving een deelname document met een duidelijke instructie hoe en onder welke voorwaarden je de case kan insturen.
Je case kan je inzenden tot 8 april aanstaande.
Planning:
In de periode week 18 tot en met week 22 kunnen de genomineerden hun relaties uitnodigen en inschrijven voor Catch the Shopper.