De Omni Channel Consument

Optimale inrichting van de Customer Journey
8 april 2021
  • Duur: 1 dag
  • Vorm: Masterclass E-Learning
  • Docenten: Gilles Holl
  • Kosten: € 990,- (50% korting voor ISMI leden)
  • Data: 8 april 2021

Voor wie:
Voor iedereen die optimaal wil inspelen op de klantreis van consumenten én shoppers. 
 
Waar en hoe consumenten shoppen is razendsnel aan het veranderen. De markt verschuift razendsnel naar digital en online. De shopper heeft inmiddels de keuze uit een veelvoud van kanalen. Niet noodzakelijkerwijs in een vaste volgorde. De uitdaging is synergetische effecten tussen online en offline te realiseren en zo end-to-end-commerce te bewerkstelligen.
 
In deze Masterclass leer je alle touchpoints en kanalen in kaart te brengen en hoe je deze in elkaars verlengstuk kan inzetten. Zo ontstaat de 'seamless shopping experience' die jouw merk, dienst of product succesvol laat zijn.

De onderwerpen van deze masterclass zijn:

  • De Customer Journey; touchpoints en verbanden
  • Welke kanalen kun je kiezen?
  • Consequenties voor de bedrijfsvoering
  • Effectiviteit en implicaties online & offline

We maken de vertaalslag van theorie en succesvolle voorbeelden naar jouw specifieke casus.

Meld je snel aan! 

Deze Masterclass maakt deel uit van de cursus "Customer & Shopper Marketing". Volg je alle 6 Masterclasses dan ontvang je het certificaat. Je kunt ook 1 of enkele Masterclasses volgen. Naast de theorie met praktijkillustraties is er ook veel aandacht voor de toepassing in het eigen bedrijf. 

Vul onderstaand uw gegevens in