De Omnichannel Consument

Optimale inrichting van de Customer Journey
  • Duur: 1 dag
  • Vorm: Masterclass E-Learning
  • Docenten: Evelien Schrijver
  • Kosten: € 990,- (50% korting voor ISMI leden)

Deze Masterclass maakt deel uit van de cursus "Customer & Shopper Marketing Manager". Volg je alle 6 Masterclasses dan ontvang je het certificaat. Je kunt uiteraard ook 1 of meerdere Masterclasses naar keuze volgen. Naast de theorie met praktijkillustraties is er ook veel aandacht voor de praktische toepassing in jouw organisatie.

Interesse? schrijf je dan in voor de eerstkomende gelegenheid op 25 november 2021

Studieprogramma

Voor wie?

Voor iedereen die optimaal wil inspelen op de klantreis van consumenten én shoppers. 

Waarom Omni Channel?

Waar en hoe consumenten shoppen is razendsnel aan het veranderen. De markt verschuift razendsnel naar digital en online. De shopper heeft inmiddels de keuze uit een veelvoud van kanalen. Niet noodzakelijkerwijs in een vaste volgorde. De uitdaging is synergetische effecten tussen online en offline te realiseren en zo end-to-end-commerce te bewerkstelligen.

Wat ga je leren

In deze Masterclass leer je alle touchpoints en kanalen in kaart te brengen en hoe je deze in elkaars verlengstuk kan inzetten. Zo ontstaat de 'seamless shopping experience' die jouw merk, dienst of product succesvol laat zijn.

De volgende onderwerpen komen aan bod

  • De Customer Journey; touchpoints en verbanden
  • Welke kanalen kun je kiezen?
  • Consequenties voor de bedrijfsvoering
  • Effectiviteit en implicaties online & offline
  • We maken de vertaalslag van theorie en succesvolle voorbeelden naar jouw specifieke casus.

Resultaten

  • Je weet een Customer Journey in kaart te brengen.
  • Je kent de keuzes en dilemma’s
  • Je weet hoe de verbanden te leggen tussen touchpoints en kanaalkeuze
  • Je kunt er morgen mee aan de slag.

Interesse? schrijf je dan in voor de eerstkomende gelegenheid op 25 november 2021