Shopper Journey Mapping

Optimale inrichting van de Shopper Journey
  • Duur: 1 dag
  • Vorm: Masterclass
  • Docenten: Dirk van Eunen
  • Kosten: € 990,- (50% korting voor ISMI leden)
  • Data:
    • Startdatum: 10 november 2022
    • Einddatum: 10 november 2022

Voor wie?

Voor iedereen die optimaal wil inspelen op de klantreis van consumenten én shoppers. 

Waarom Omni Channel?

Waar en hoe consumenten shoppen is razendsnel aan het veranderen. De markt verschuift razendsnel naar digital en online. De shopper heeft inmiddels de keuze uit een veelvoud van kanalen. Niet noodzakelijkerwijs in een vaste volgorde. De uitdaging is synergetische effecten tussen online en offline te realiseren en zo end-to-end-commerce te bewerkstelligen.

Studieprogramma

Wat ga ik leren?

In deze Masterclass leer je alle touchpoints en kanalen in kaart te brengen en hoe je deze in elkaars verlengstuk kan inzetten. Zo ontstaat de 'seamless shopping experience' die jouw merk, dienst of product succesvol laat zijn.

De volgende onderwerpen komen aan bod

  • De Customer Journey; touchpoints en verbanden
  • Welke kanalen kun je kiezen?
  • Consequenties voor de bedrijfsvoering
  • Effectiviteit en implicaties online & offline
  • We maken de vertaalslag van theorie en succesvolle voorbeelden naar jouw specifieke casus.

Resultaten

  • Je weet een Customer Journey in kaart te brengen.
  • Je kent de keuzes en dilemma’s
  • Je weet hoe de verbanden te leggen tussen touchpoints en kanaalkeuze
  • Je kunt er morgen mee aan de slag.

Ik schrijf me in voor deze opleiding