Masterclass 1 – Neuro Marketing

kijken waar marketing zijn werk doet

– Lengte: 1 dag
– Vorm: Open
– Docent: Walter Limpens
– Kerndocent: Ruud Verschuur
– Kosten: € 950,-.
– Data: 5 september 2019
– Locatie: Berghotel Amersfoort

Inhoud
Een dag vol nieuwe kennis over toepassingen van neuro marketing. In een modus van consumentengedrag hebben de prikkels van middelen en media een andere werking dan wanneer we in een shopper modus zijn. Veel illustraties uit onderzoek, waaronder de meest effectieve display topkaart en merkassociaties & winkelkeuze. Onderdeel is een workshop. 

Dagindeling & Onderwerpen
09.00 uur
Ontvangst
09.30-10.00
Inleiding, voorstellen, doelen en inhoud van de dag
10.00-11.00
Neuromarketing begrippen & actuele insights
11.00-12.00
Neuromarketing technieken en voorbeelden
12.00-12.30
Individuele opdracht & discussie
12.30-13.00
Pauze 
13.00-14.30
Het voorspellen van reclame-effectiviteit met neuromarketing
14.30-16.30
Toegepaste mini-case in groepjes, presentatie & discussie
16.30-17.00
Wrap-up 

Wijzigingen voorbehouden. De dagindeling en onderwerpen kunnen in overleg met de deelnemers aangepast worden.

 

Interesse? Meld je direct aan
Bij deelname dienen de kosten voor aanvang van de Masterclass te zijn voldaan.

captcha