Neuro Marketing & Shoppergedrag

‘Hoe activeer je shoppergedrag?’

  • Lengte: 1 dag
  • Vorm: Open
  • Docent: Walter Limpens
  • Kerndocent: Ruud Verschuur
  • Kosten: € 990,-. (50% korting voor ISMI leden)
  • Data: 9 april en 17 december 2020
  • Locatie: The Green Meeting Center Arnhem

Inhoud:

Een dag vol nieuwe kennis over toepassingen van neuro marketing. In een modus van consumentengedrag hebben de prikkels van middelen en media een andere werking dan wanneer we in een shopper modus zijn. Hoe breng je shoppers in beweging? Veel triggers worden afgewezen. Hoe motiveer je dan de shopper? Hoe breng je het juiste gevoel over? Veel illustraties uit shopper onderzoek. Onderdeel is een workshop.

Dagindeling & Onderwerpen: 

10.00-10.30  
Inleiding, voorstellen, doelen en inhoud van de dag

10.30-11.00    
Neuromarketing begrippen & actuele insights

11.00-12.30    
Neuromarketing technieken en het beïnvloeden van shoppergedrag

12.30-13.00    
Pauze

13.00-14.30  
Het voorspellen van effectiviteit

14.30-16.30  
Toegepaste mini-case in groepjes, presentatie & discussie

16.30-17.00   
Wrap-up

Wijzigingen voorbehouden. De dagindeling en onderwerpen kunnen in overleg met de deelnemers aangepast worden

Interesse? Meld je direct aan
Bij deelname dienen de kosten voor aanvang van de training te zijn voldaan.

Vul onderstaand uw gegevens in (verplicht)
- Naam
- Emailadres
- Welke Masterclass wilt u volgen

Verplicht in te vullen:
captcha