Neuro Marketing & Shoppergedrag

‘Hoe activeer je shoppergedrag?’
- Lengte: 1 dag
- Vorm: Open
- Docent: Walter Limpens
- Kerndocent: Ruud Verschuur
- Kosten: € 990,-. (50% korting voor ISMI leden)
- Data: 17 december 2020
- Locatie: The Green Meeting Center Arnhem
Inhoud:
Een dag vol nieuwe kennis over toepassingen van neuro marketing. In een modus van consumentengedrag hebben de prikkels van middelen en media een andere werking dan wanneer we in een shopper modus zijn. Hoe breng je shoppers in beweging? Veel triggers worden afgewezen. Hoe motiveer je dan de shopper? Hoe breng je het juiste gevoel over? Veel illustraties uit shopper onderzoek. Onderdeel is een workshop.
Dagindeling & Onderwerpen:
10.00-10.30
Inleiding, voorstellen, doelen en inhoud van de dag
10.30-11.00
Neuromarketing begrippen & actuele insights
11.00-12.30
Neuromarketing technieken en het beïnvloeden van shoppergedrag
12.30-13.00
Pauze
13.00-14.30
Het voorspellen van effectiviteit
14.30-16.30
Toegepaste mini-case in groepjes, presentatie & discussie
16.30-17.00
Wrap-up
Wijzigingen voorbehouden. De dagindeling en onderwerpen kunnen in overleg met de deelnemers aangepast worden
Interesse? Meld je direct aan
Bij deelname dienen de kosten voor aanvang van de training te zijn voldaan.