Wat doen we

De kernactiviteiten van het ISMI zijn kennis vergaren en kennis delen met als doel het vakgebied verder te ontwikkelen.

“What’s in it for you?” : KENNIS OP MAAT.

Deze kennisbron wordt dagelijks gevuld, ten behoeve van de branche(s) waarin u werkzaam bent.

Wanneer u zich abonneert op deze databank, heeft u dagelijks toegang tot alle kennis, ontvangt u wekelijks de Shopper Marketing Update met daarin de meest opvallende publicaties van de afgelopen week.

Maar dat is nog niet alles.

1. U krijgt twee abonnementen op het tijdschrift Shopper Marketing Update; verschijnt zes maal per jaar.

2. U heeft met twee personen gratis toegang tot de kwartaalbijeenkomsten van de Shopper Marekting Update.

3. Uw medewerkers krijgen een workshop/training op onderwerpen die we maatgericht samenstellen.

4. Toegang tot de kennisbibliotheek.

5. Abonnees kunnen direct een beroep doen op onze medewerkers: als klankbord of gewoon om vragen te beantwoorden en u verder te helpen.

6. Korting op het jaarlijkse Shopper Marketing Congres.

Dit alles is vanaf januari 2016 in de abonnementsprijs van € 950,00 per jaar per bedrijf inbegrepen.

Alles weten over Shopper Marketing? Sluit je aan!