Masterclass Online Shopper Activatie

  • Lengte: 1 dag
  • Vorm: Open
  • Docenten: Evelien Schrijver
  • Kerndocent: Ruud Verschuur
  • Kosten: € 990,- (50% korting voor ISMI leden)
  • Data: 22 september en 15 december 2020
  • Locatie: Het Berghotel Amersfoort

Inhoud:
Het doel van Shopper Activatie is conversie. Hoe bereik ik meer shoppers of shoppers die meer besteden of shoppers die vaker terugkomen? Activatie is een mix van online en offline communicatie. De Masterclass Shopper Activatie Plan gaat met name in op de instore oplossingen. De Masterclass Omni Channel Consument laat zien hoe je alle media naadloos aan elkaar kunt linken met optimaal rendement. In deze nieuwe Masterclass Online Shopper Activatie zoomen we in op de online mogelijkheden doelgroepen te bereiken. Dat alles bekijken we vanuit het oogpunt van de digitale consument, die werkelijk op iedere moment van de dag via ieder gewenst online kanaal te bereiken is. Welke route volgt een consument op weg naar de aankoop? Waar vinden we onze doelgroep online? Welke kanalen en middelen komt deze consument tegen tijdens de customer journey? En nog belangrijker: Hoe kunnen we de online strategie hier zo goed mogelijk op afstemmen?

De kracht van online marketing is dat we het gedrag van de consument goed kunnen volgen en meten en daar de boodschap en het kanaal naadloos op af kunnen stemmen. Goed inzicht, zorgt voor goede timing en voor succes bij activatie.

In deze masterclass staan we daarom niet alleen stil bij de trends en ontwikkelingen van de belangrijke middelen, maar ook bij het gedrag van de consument, de customer journey en de manier waarop alle belangrijke data kan worden vastgelegd en ingezet.

Dagindeling & Onderwerpen:

09.30-10.00     
Inleiding, voorstellen, doelen en inhoud van de dag

10.00-11.00     
Begrippen & actuele insights

De belangrijkste online middelen

11.00-12.00
De digitale consument en de customer journey
Trends, belangrijke inzichten, online en offline in de mix, data vastleggen

12.00-12.30     
Workshop/Opdracht

12.30-13.30     
Pauze

13.30-14.30
Rol online kanalen in customer journey
Paid, owned, earned media, omnichannel, verdienmodel

14.30-16.30     
Toegepaste mini-case, presentatie & discussie

16.30-17.00     
Wrap-up

Wijzigingen voorbehouden. De dagindeling en onderwerpen kunnen in overleg met de deelnemers aangepast worden.

Interesse? Meld je direct aan
Bij deelname dienen de kosten voor aanvang van de Masterclass te zijn voldaan.

Vul onderstaand uw gegevens in (verplicht)
- Naam
- Emailadres
- Welke Masterclass wilt u volgen

Verplicht in te vullen:
captcha