Voor wie?

De diensten die wij aanbieden verschillen naar type bedrijf in de keten.

Voor de merkfabrikant en retailer kent Shopper Management een strategische en een tactische component.

Voor de hogere echelons bieden wij middels expertteams:

1.  De inzichten die de strategische opties zichtbaar maken.
2.  Het voorspellen van het te verwachten rendement van strategische opties.
3.  Het begeleiden van de organisatie in de transitie naar consumer-centric denken en handelen.

Voor de medior echelons bieden wij de coaching voor:

1.  Het opstellen van shopper marketing plannen
2.  Het opstellen van shopper communicatie platforms
3.  Het opstellen en meten van shopper activatie programma's

Wil de supplier van pre- en instore diensten en producten zich als evenwichtig gesprekspartner opstellen dan zullen haar accountmanagers het shopper marketing proces eigen moeten maken. Daartoe bieden wij onder meer trainingen, workshops, events ten behoeve van relaties en diverse netwerkmogelijkheden.

Het communicatie adviesbureau moet in het samenspel met de opdrachtgever (merk of retailer) kunnen werken vanuit eenzelfde briefing. Daartoe bieden wij de trainingen om vanuit de consument als shopper te leren denken en zo tot de meest creatieve oplossingen te kunnen komen, met het hoogste rendement.

En tot slot het onderwijs. In zowel het MBO als HBO onderwijs wordt in het curriculum (nog) onvoldoende ruimte ingepland voor het consumer-centric denken. Met de publicatie van het boek "Shopper in-zicht" is een eerste stap gezet. Het is een handboek dat de basiskennis voor het opstellen van een instore communicatieplan op basis van shopper kennis op zeer praktische wijze behandelt. Daarnaast bieden wij onderwijsinstellingen de mogelijkheid het docentenkorps te trainen in het vakgebied zodat zij zelf hun onderwijsprogramma kunnen ontwikkelen.

Alles weten over Shopper Marketing? Sluit je aan!